KimNK Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Skal kjøpe Xboxen til ein kamerat, men håndkontrollen hans er ødelagt. Skal derfor kjøpe 2 nye. Tenkte å kjøpe ein original og ein anna.. Kem av dei "uoriginale" kontrollerane e best? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har ikke testet de selv, men Logitech pleier jo å bety kvalitet... Ellers er jo xbox S kontrollene veldig gode syntes jeg... Men de er jo ikke "uorginale" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Ja, tenkte litt på denne fra logitech . Ellers så såg eg at elkjøp hadde ein heil del kontrollera som såg gode ut, f.eks denne eller denne . Endret 28. oktober 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har Saitek Adrenaline kontrollen og er meget fornøyd med den ! Den er mye mindre enn de orginale X-boks kontrollene, og gir et bedre grep synes nå jeg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det noken som har prøvd logitech presicion da? Har mest lyst på den igrunn, men veit ikkje om den er noke tess..? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg syns Controller S er behagelig, men dette blir jo i en ganske stor grad en smak og behag sak. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har Saitek Adrenaline kontrollen og synes den er rett og slett ufyselig... Vet ikke hvorfor men jeg ga den vekk... Utrolig lite god kontroll etter min mening men som sagt.. Smak og behag Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg syns Controller S er behagelig, men dette blir jo i en ganske stor grad en smak og behag sak. Enig. Hvis jeg skulle kjøpt meg 4 kontrollere i dag så hadde jeg kjøpt 4stk Controller S. Desverre så må jeg nøye meg med én, men det holder jo til meg! Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har Saitek Adrenaline kontrollen og synes den er rett og slett god og behagelig, og jeg vet hvorfor Analoge styre stikke er mindre motstand i og beveger seg gjevnt i alle retninger i motsetning til kontroller 1 fra orginalreleasen og kontroller S stikka som har et døpungt i senterstille + rykkette oppførsel (som om noen hadde sølt kola på den ) fra den/di var ny av. NOK 237.00 + frakt hos PCuttyr er ikke så verst. http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=13...796c2e40ddf1d2b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå