froggyler Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er det noen som vet hvordan man fjerner denne menyen som dukker opp når man beveger musa ned mot høyre hjørne? Den er iveien når man skal scrolle på websider og i dokumenter... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Start8 Og.. Config charms bar visible = no og hotspots = disable. Ja du må nok ty til 3 parts software. Endret 19. september 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Takk for svar. Installerte Start8 men jeg får fortsatt menyen, se bilde, opp når jeg har klassisk meny. Den er ikke der når jeg har W8 skrivebordet oppe... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Den menyen der med bildet av fly må være en tredjeparts software. Helt ukjent for meg. Hva er pcen består av kunne vært interessant. ? Type og modell laptop , eller type modell hovedkort , eller type modell ferdig desktop pc. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Det er et selvbygg uten vifter med Asus Q87T Q87 hovedkort, i5 4570T CPU, 256 Gb SSD, 8 Gb ram i et Akasa Euler kabinett. Win 8.1 pro. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Det bildet av den lille menyen med fly er en Asus sak. Det er for å still inn noen funksjoner (i bios?) som påvirker strømsparing/hastighet eller noe i den dur hvis jeg ikke husker feil. Fly er hurtig/maks, mannen som løper er middels og til høyre er maks strømsparing. Og så auto til venstre. Jeg har det på en pc med Asus hk som jeg ikke har brukt på lenge. Fant aldri ut av hvordan jeg kunne få noe annet enn flysymbolet til å være aktiv, tror jeg til slutt avinstallerte hele greia. Endret 21. september 2014 av SteinarN Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Se i msconfig under oppstart, evt tjenester, om du finner noe fra Asus som har med power/speed/sleep å gjøre og fjern hake så det ikke starter opp. Da skal menyen forsvinne etter en restart av maskinen. Tror også du kan høyreklikke symbolet nede til høyre og avslutte programmet på den måten. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Du hadde helt rett, fjernet Asus program som gikk i bakgrunnen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Du hadde helt rett, fjernet Asus program som gikk i bakgrunnen. Takk for hjelpen. Fint du fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå