fsk008 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Når jeg skrur på datamaksinen kommer meldingen "reboot or select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key hjelp" opp, når jeg trykker en knapp kommer den flere ganger, jeg flyttet nettopp datamaskinen, før det funket den helt fint. Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 har du sjekket at kablene til boot disken fortsatt er ok?! Snabelen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Kommer som oftest om du har en CD eller USB penn stående i maskinen og boot rekkefølgen din er satt til å boote fra usb/cdrom først Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Du må se om du finner den disken som du ønsker å boote ifra i boot rekkefølgen. Det som også kan være at hvist du har fllere disker i maskinen så kan boot partisjonen vær på en annen disk, som har mistet tilkoblingen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå