hen-enge Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det blir nok en Nokia Symbian telefon på meg nå. Har nesten helt bestemt meg ettersom det ser ut som Motorola og deres V700/MPx200 lar vente på seg (den med Smartphone OS fra Microsoft). I denne anledning lurer jeg på hva slags farge skal en velge på Nokia 6600? Jeg er jo gutt/mann så jeg skal nok ha den grå varianten, men etter å ha sett på endel bilder av telefonen på nettet er jeg ganske usikker. På et bilde jeg så på en nettside (tror det var 3G/MBurn/MReview, husker ikke hvilken) ser telefonen helt hvit ut (den fargen vil jeg ikke ha). Der er den sammenlignet med to andre 6600 med annen fargekombinasjon. Det er den som ser sølvfarget/grå (vil jeg anta - at det er denne varianten) som jeg vil ha. Noen som har sett telefonen live eller har peiling som kan bekrefte hva slags farge det er jeg er på jakt etter? Kanskje en håpløs tråd, men den er startet i det øyemed at jeg vil bestille den fra en netshop og få den kjapt. Ikke vase gjennom butikker her jeg bor, dem er nok og trege til å få den. Da er nettbutikk eneste løsning og jeg vil ikke åpne pakken og bli skuffet over fargen...! :-) Endret 27. oktober 2003 av hen-enge Lenke til kommentar
Motig Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fargene tilgjengelig i Norge er "Grey" og "Rose", så det høres ut som du vil ha "Grey". Den som har en slags gullfarge er bare tilgjengelig i Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå