darkness| Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Litt ironisk at det plager deg at andre ser på deg når du tjener penger på at andre ser på deg.. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har du squat-ass? Ja, jo, har vel det. Trener en del, så ja. Hva hadde dette med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 09406...f68 Squat-ass er meget tiltrekkende. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Litt ironisk at det plager deg at andre ser på deg når du tjener penger på at andre ser på deg.. Hvordan tjener hun penger på at andre ser på henne, er hun modell elns? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Takk for svar i alle fall Anonymous poster hash: 09406...f68 Lenke til kommentar
Ellber89 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du sier at folk glor på deg, men har du opplevd hvis det har vært flere i en gruppe som har pekt og hvisket etterpå? og smiler de når de glor eller ser de litt merkelig på deg? Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Ja da vet du i det minste hvordan det føles å skille seg ut!!! (Hvis ikke du innbiller deg alt da, hm..) Det er mange mennesker som blir glodd på i grunnen. Jeg føler også av og til at folk glaner...ser jeg trøtt ut, ser jeg rar ut, ser jeg unormal ut, har du noe i mot meg likszom, etc etc...? Det beste er nok å være en grå mus som ingen legger merke til. Husker jeg så en videosnutt; mann kone og datter kommer inn i et venteværelse. De setter jeg så langt unna sigøyneren som sitter der fra før, som mulig. Men glaner på ham litt sånn foraktelig/fryktsomt; "du er ikke en av vår flokk liksom"-aktig. Vel, legen henter inn alle sammen til kontoret sitt. han spør jenta hvordan det gikk med beinmargstransplantasjonen og bla bla bla....Så presenterer han sigøyneren; "Dette er Juaverez, han som donerte beinmargen til dattera deres." Veldig bra, hva? Endret 5. oktober 2014 av kismet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå