Pirka Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har prøvd å tilkåble en extra WD 80GB hdd som secondary master. Har og to hdd på 120GB i RAID 0 me OS på. Problemme er at når jeg tilkobler extra hdd så i biosen hvor den skanner får raid for jeg beskje at NTLDR is missing ? press alt+crtl+del to reboot. Hva kan jeg gjøre for å få hdd til å funka ? Ganske viktig pga. 50GB med DivX filmer på denne !!! Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 NTLDR = NT Loader, fil for å laste NT kjernen i WinNT, 2000 og XP Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er rett og slett maskinen som prøver å boote fra den andre disken din...du må stille om i bios, til å starte fra SCSI før ide i boot rekkefølge(Sequence) Da tipper jeg det vil funke...meld tilbake om det virket! Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Yeas !!! Det hjalp !!! Jeg setta BOOT from SCSI og diskiet og alle andre på Disable. Endeli mine kjære DivX filmer er her !!! Tusen Hjertelig Mange Takk !!! Lenke til kommentar
tuvmarke Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Yeas !!! Det hjalp !!! Jeg setta BOOT from SCSI og diskiet og alle andre på Disable. Endeli mine kjære DivX filmer er her !!! Tusen Hjertelig Mange Takk !!! Bare hyggelig å kunne hjelpe for engangs skyld! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hva gjorde du får å endre det...har nemlig same feilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå