Nervevrak Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Tidligere linket de fleste treffene til .com, .no, og co.uk sider. Og mer normalt det jeg var ute etter i vesten. I det siste har den kommet opp med relevante treff når jeg søker etter informasjon om ting. Men den gir toppresultatene mer mot .cz og .ru sider (Tsjekkia & Russland). Er nesten som om google tror jeg sitter i Tsjekkia eller Russland og gir resultater ut i fra det. Selv om jeg bruker google.com og goole.no som utgangspunkt på søkene??? Resultatet er det samme enten jeg er logget inn på Google kontoen eller ikke. Ikke finner jeg noen sted inne i Google konto oppsettet som eventuelt står feil heller. Hva kan være grunnen? Endret 19. september 2014 av Nervevrak Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Ingen? Har fortsatt dette utrolig irriterende problemet. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Google sin algoritme er både kompleks og hemmelig, så det er vanskelig å svare på det. Bruker du en form for proxy eller VPN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå