stian-hg Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Jeg skjekket anerkjente StorageReview sin anbefaling av 7200 RPM harddisker og så - litt overrasket - at Hitachis 7K250-serie har tatt over tronen som kvartalets anbefalte harddisk. Denne rosende omtalen fikk meg til å ta et søk på Google. Der fant jeg denne testen som bygget opp om StorageReview's omtale, men ble litt skuffet da jeg leste dette. Derfor ber jeg om tilbakemeldinger med erfaringer med Hitachi harddisker - helst av nyere art og aller helst i 7K250-serien, P-ATA eller S-ATA er det samme. Ser også at Hitachi ligger litt over de andre produsentene på pris (hvertfall i 7K250-serien) - kanskje et bra tegn? Endret 27. oktober 2003 av stian-hg Lenke til kommentar
durabit Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hitachi har overtatt IBM sin harddiskproduksjon. Dette er gode disker. Jeg har 7 disker av 180GXP serien. Men pass på at diskene får god kjøling. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det med kjøling gjelder alle disker på 7200rpm eller mer... Har en Barracuda V som fikk en merkelig "hikke", fiksa litt på plasseringen og vips funka den bedre. Varm som ei steikepanne :-) Ikke så mye som skal til egentlig, litt mere luft rundt disken og helt topp hvis den står i den naturlige luftstrømmen i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå