Borger___ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvis min WP side er "under construction" og jeg ønsker å gjøre den midlertidig "stengt" slik at kun jeg (admin) kan se den, skal ikke det da være mulig å skifte fra "public" til "private" ? Evt annen enkel måte å gjøre dette på? Slik ser det ut hos meg når jeg går på settings-reading: http://prntscr.com/4o9mn2 Ingen public/private valg... Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Redigert: Beklager, jeg leste litt fort og misforstod. Endret 20. september 2014 av ahw_ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg har brukt en plugin med navn Password Protected til å løse dette. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Anbefaler å teste en av under-construction pluginene. Husker ikke hvilken jeg har brukt før, men da var hele siden tilgjengelig sålenge man var innlogget, mens for øvrige viste den bare en eller annen melding på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå