Jan Høydal Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vil - Vil ikke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Noen tolkning av bildet skal jeg ikke gi meg inn på selv om jeg gjør meg mine tanker. Dette er et bilde man bør bruke litt tid på for å få med seg alt fant jeg etter hvert ut. Plutselig ser jeg en bølgende svart strek over bildet som omtrent deler det i to. Fotografisk vil jeg vel se den som negativ. Men den kan har en symbolsk betydning som jeg så langt ikke har klart å tyde. Bildet gjør seg i sin litt røffe struktur. jeg liker det og tenker - godt jobba. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Noen tolkning av bildet skal jeg ikke gi meg inn på selv om jeg gjør meg mine tanker. Dette er et bilde man bør bruke litt tid på for å få med seg alt fant jeg etter hvert ut. Plutselig ser jeg en bølgende svart strek over bildet som omtrent deler det i to. Fotografisk vil jeg vel se den som negativ. Men den kan har en symbolsk betydning som jeg så langt ikke har klart å tyde. Bildet gjør seg i sin litt røffe struktur. jeg liker det og tenker - godt jobba. Roar Hei Roar, Kjekt at du var den første som kommenterte bildet. Fra før vet jeg at du bruker å studere bilder i detalj og har blikk for komposisjon Derfor ekstra hyggelig at du tok deg så god tid med en fyldig tilbakemelding. Meningen var her å lage et bilde man må bruke litt tid på og reflektere rundt. Sentrale elementer er tvesinnet i mennesket, selvbetraktning, selvbilde og valget mellom å følge hodet eller hjertet (derfor streken du nevnte - kanskje litt for vag symbolikk). Noe alle mennesker sikkert kan gjenkjenne elementer av gjennom seg selv og egen refleksjon. Er litt spent på hva medlemmene på forumet ellers mener mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Noen tolkning av bildet skal jeg ikke gi meg inn på selv om jeg gjør meg mine tanker. Dette er et bilde man bør bruke litt tid på for å få med seg alt fant jeg etter hvert ut. Plutselig ser jeg en bølgende svart strek over bildet som omtrent deler det i to. Fotografisk vil jeg vel se den som negativ. Men den kan har en symbolsk betydning som jeg så langt ikke har klart å tyde. Bildet gjør seg i sin litt røffe struktur. jeg liker det og tenker - godt jobba. Roar Hei Roar,Kjekt at du var den første som kommenterte bildet. Fra før vet jeg at du bruker å studere bilder i detalj og har blikk for komposisjon Derfor ekstra hyggelig at du tok deg så god tid med en fyldig tilbakemelding. Meningen var her å lage et bilde man må bruke litt tid på og reflektere rundt. Sentrale elementer er tvesinnet i mennesket, selvbetraktning, selvbilde og valget mellom å følge hodet eller hjertet (derfor streken du nevnte - kanskje litt for vag symbolikk). Noe alle mennesker sikkert kan gjenkjenne elementer av gjennom seg selv og egen refleksjon. Er litt spent på hva medlemmene på forumet ellers mener mvh Jan Antagelig ikke riktig forum for tilbakemeldinger dette da svært få gidder å skrive på andres bilder. De bare for venter å få egen tilbakemelding uten egen innsats. "sSnn er'e bare" for å si det med Øysteim Sunde som jeg kjente litt tilbake på -70 tallet da jeg vanka sammen med visesangere og jazzmusikere. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg