Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Er et par med to bisexuelle menn som ønsker en kvinne til å bli med i forholdet. Vi er begge underdanige og skulle ønske at kvinnen er mer dominant.

Vi har også en fantasi at en eller flere kvinner ser på mens vi har sex.

Så et slikt par på Taboo på National Geographic. Hva tenker dame®ne om dette?

Anonymous poster hash: a59a2...a41
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Priim de spurte jo om hva damene synes om dette? (tror ikke det var "hva synes damene" på en "annonse-måte" eller?)

ot (dersom dette ikke er en annonse): jeg er ikke noen dame, men vennina mi fortalte at hun er glad i å se på to menn som har sex. vet ikke...

Glad i faktisk. Er det noe som forekommer ofte, type hver fredag eller noe? Haha :)

Lenke til kommentar

@Priim de spurte jo om hva damene synes om dette? (tror ikke det var "hva synes damene" på en "annonse-måte" eller?)

ot (dersom dette ikke er en annonse): jeg er ikke noen dame, men vennina mi fortalte at hun er glad i å se på to menn som har sex. vet ikke...

Hva tenker du om å suge kuk sammens med en jente da?

Lenke til kommentar

Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv ;)

Det er ikke lett å vite hvem man skal sende PM til når du bruker anonymfunksjonen.

Jeg er ikke hunkjønn, men siden de kommer i enda flere og villere utgaver enn oss menn, er det nok ikke umulig å finne en eller flere som kan tenke seg å være med på opplegget deres.

Lenke til kommentar

Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv ;)

Det er ikke lett å vite hvem man skal sende PM til når du bruker anonymfunksjonen.

Jeg er ikke hunkjønn, men siden de kommer i enda flere og villere utgaver enn oss menn, er det nok ikke umulig å finne en eller flere som kan tenke seg å være med på opplegget deres.

Enda flere og villere utgaver enn menn? :)

Lenke til kommentar

Eller, at anonymfunksjon ikke har en PM funksjon slik at kontakt er umulig :)

Ok, det høres bra ut. Skulle ønske jeg traff en snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...