AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hei Er et par med to bisexuelle menn som ønsker en kvinne til å bli med i forholdet. Vi er begge underdanige og skulle ønske at kvinnen er mer dominant. Vi har også en fantasi at en eller flere kvinner ser på mens vi har sex. Så et slikt par på Taboo på National Geographic. Hva tenker dame®ne om dette? Anonymous poster hash: a59a2...a41 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er dette en kontaktannonse eller noe du ønsker å diskutere one way or another? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 @Priim de spurte jo om hva damene synes om dette? (tror ikke det var "hva synes damene" på en "annonse-måte" eller?)ot (dersom dette ikke er en annonse): jeg er ikke noen dame, men vennina mi fortalte at hun er glad i å se på to menn som har sex. vet ikke... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 @Priim de spurte jo om hva damene synes om dette? (tror ikke det var "hva synes damene" på en "annonse-måte" eller?) ot (dersom dette ikke er en annonse): jeg er ikke noen dame, men vennina mi fortalte at hun er glad i å se på to menn som har sex. vet ikke... Glad i faktisk. Er det noe som forekommer ofte, type hver fredag eller noe? Haha Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv Anonymous poster hash: a59a2...a41 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 @Priim de spurte jo om hva damene synes om dette? (tror ikke det var "hva synes damene" på en "annonse-måte" eller?) ot (dersom dette ikke er en annonse): jeg er ikke noen dame, men vennina mi fortalte at hun er glad i å se på to menn som har sex. vet ikke... Hva tenker du om å suge kuk sammens med en jente da? Anonymous poster hash: a59a2...a41 Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg gremmes. Men jeg lurer på, dere menn som liker og tenner på å være underdanig, hvilket forhold har dere til deres egen penis? Er dere gode venner og på bølgelengde? Og deres egne testikler, er dere glad i de og tar godt vare på dem? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg gremmes. Men jeg lurer på, dere menn som liker og tenner på å være underdanig, hvilket forhold har dere til deres egen penis? Er dere gode venner og på bølgelengde? Og deres egne testikler, er dere glad i de og tar godt vare på dem? Haha! Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Haha! Haha? Jeg lurer også på hva sånne menn tror det innebærer å "gro seg et par baller". Endret 19. september 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv Anonymous poster hash: a59a2...a41 Det er ikke lett å vite hvem man skal sende PM til når du bruker anonymfunksjonen. Jeg er ikke hunkjønn, men siden de kommer i enda flere og villere utgaver enn oss menn, er det nok ikke umulig å finne en eller flere som kan tenke seg å være med på opplegget deres. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv Anonymous poster hash: a59a2...a41 Det er ikke lett å vite hvem man skal sende PM til når du bruker anonymfunksjonen. Jeg er ikke hunkjønn, men siden de kommer i enda flere og villere utgaver enn oss menn, er det nok ikke umulig å finne en eller flere som kan tenke seg å være med på opplegget deres. Enda flere og villere utgaver enn menn? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Det er jo selvfølgelig ikke en kontaktannonse. Bare send meg en PM og sjekk selv Anonymous poster hash: a59a2...a41 Det er ikke lett å vite hvem man skal sende PM til når du bruker anonymfunksjonen. Jeg er ikke hunkjønn, men siden de kommer i enda flere og villere utgaver enn oss menn, er det nok ikke umulig å finne en eller flere som kan tenke seg å være med på opplegget deres. Eller, at anonymfunksjon ikke har en PM funksjon slik at kontakt er umulig Ok, det høres bra ut. Skulle ønske jeg traff en snart Anonymous poster hash: a59a2...a41 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 OK, teskjevarianten: Forklar hva du mente med uttalelsen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå