jorgen1989 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ønsker å kjøpe nettbrett til pappa. Han er en enkel sjel som surfer, leser mail og bruker chromecast. Han selv ønsker Samsung pga. At hans mobil er dette. Jeg personlig har ikke peiling så jeg takker på forhånd for all mulig hjelp. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skaffet min Pappa en iPad. iPad, kanskje mest fordi også min Pappa er en enkel sjel. Han har Samsung S3 mobiltelefon, men han har begynt å snakke om å skaffe seg iPhone og Apple TV/Airplay (han har Sonos system fra før). Tror han er imponert over hvor enkel iPaden er å bruke. Han mener det er det beste jeg har skaffet han hittil, det og e-sigaretten. Den genialt enkle interfacen til iOS bør ikke undervurderes i "foreldre-sammenheng". Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Samsung har helt greie nettbrett. Hjelper litt om du sier noe om størrelse og pris, forøvrig. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 og skal hva skal han bruke den til, og hvor? Hvis han tar den med ut, eller bruker den på kjøkkenet er det jo en fordel at den er vanntett feks. Sony har flere vantette modeller (eller alle er kanskje det?), men hvis det er en stor fordel for han at det blir Samsung så har de en vantett de og, Galaxy tab active. men den er akkurat lansert, usikker på når den kommer i salg Lenke til kommentar
jorgen1989 Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 hmm.. Fattern skal vel bruke den for det meste hjemme i stua eller ta med på hytta. ikke behov for vanntett i mine øyne. Tror han verdsetter en med litt skjerm på. Sånn at han ser hva som skjer. Pris vet jeg ikke, han liker ikke skvip(altså billigskjit som blir ødelagt etter 2 uker) så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har best erfaring med iPad til mer voksne familiemedlemmer. Rask, stabil, enkelt i bruk og holder lenge. Lenke til kommentar
jorgen1989 Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Kan man da bruke viaplay og chromecast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 http://viaplay.no/device_ipad https://itunes.apple.com/no/app/chromecast/id680819774?mt=8 Lenke til kommentar
ColossusZ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Kan man da bruke viaplay og chromecast? Har dårlige erfaringer med andre mobile platformer enn Apple, og derfor vil jeg anbefale en lett å bruke, stabil og grei iPad. Men noen Sony nettbrett er gode har jeg hørt. Min bror har en type Sony greie og den virker stabil. (Personlig har jeg ikke erfaring med Sonys mobile platformer.) Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjøp en iPad til han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Samsungs gode nettbrett er dyre. Samsungs billige nettbrett er dårlige. Sats heller på noe fra Lenovo eller Asus. God nok kvalitet til en lavere pris. I kveld kommer det Prispresser tilbud på Elkjøp og Rød Dag på Lefdal. Der kan du fort finne deg et knallbrett til en billig penge. Endret 20. september 2014 av medlem-169651 Lenke til kommentar
ColossusZ Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Samsungs gode nettbrett er dyre. Samsungs billige nettbrett er dårlige. Sats heller på noe fra Lenovo eller Asus. God nok kvalitet til en lavere pris. I kveld kommer det Prispresser tilbud på Elkjøp og Rød Dag på Lefdal. Der kan du fort finne deg et knallbrett til en billig penge. Asus har elendig kvalitet, hvertfall denne Transformer Paden.. Kjøpte en til min mor sammen med min far i fjor til jul. Den er klar for utskiftning. Endret 20. september 2014 av ColossusZ Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51724543 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjøp android brett om han skal bruke mye chromecast. Gjør det så mye enklere. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Min mor takler android. Så det er lett nok. Bestefar til kjæresten min har ipad og android telefon, fatter like mye av begge to. Så tror det er hipp som happ, for 5 år siden var ios litt mer brukervennlig. Trenger han mer enn 16 gb lagringsplass? android å windows støtter minnekort :-) Lenke til kommentar
jorgen1989 Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Kjøp android brett om han skal bruke mye chromecast. Gjør det så mye enklere. ja er enig med deg her, er slik jeg tenker selv også.. Han er jo håpløs på data generelt så vil ikke frustrere han med Ipad egentlig. Hvilket Android brett anbefaler du Skrujernet? Min mor takler android. Så det er lett nok. Bestefar til kjæresten min har ipad og android telefon, fatter like mye av begge to. Så tror det er hipp som happ, for 5 år siden var ios litt mer brukervennlig. Trenger han mer enn 16 gb lagringsplass? android å windows støtter minnekort :-) Tror ikke behovet for mer enn 16 gb lagringsplass er nødvendig. Hva anbefaler du da MoLvll Lenke til kommentar
jorgen1989 Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 ble Samsung gitt! Takk for hjelpa, må vell bruke 1 måned på å lære han greia men men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå