Gå til innhold

Kjøp av nettbrett til fattern!


jorgen1989

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet min Pappa en iPad. iPad, kanskje mest fordi også min Pappa er en enkel sjel. Han har Samsung S3 mobiltelefon, men han har begynt å snakke om å skaffe seg iPhone og Apple TV/Airplay (han har Sonos system fra før). Tror han er imponert over hvor enkel iPaden er å bruke. Han mener det er det beste jeg har skaffet han hittil, det og e-sigaretten.

 

Den genialt enkle interfacen til iOS bør ikke undervurderes i "foreldre-sammenheng".

Lenke til kommentar

og skal hva skal han bruke den til, og hvor? Hvis han tar den med ut, eller bruker den på kjøkkenet er det jo en fordel at den er vanntett feks. Sony har flere vantette modeller (eller alle er kanskje det?), men hvis det er en stor fordel for han at det blir Samsung så har de en vantett de og, Galaxy tab active. men den er akkurat lansert, usikker på når den kommer i salg

Lenke til kommentar

Kan man da bruke viaplay og chromecast?

Har dårlige erfaringer med andre mobile platformer enn Apple, og derfor vil jeg anbefale en lett å bruke, stabil og grei iPad.

 

Men noen Sony nettbrett er gode har jeg hørt. Min bror har en type Sony greie og den virker stabil. (Personlig har jeg ikke erfaring med Sonys mobile platformer.)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Samsungs gode nettbrett er dyre. Samsungs billige nettbrett er dårlige.

 

Sats heller på noe fra Lenovo eller Asus. God nok kvalitet til en lavere pris.

 

I kveld kommer det Prispresser tilbud på Elkjøp og Rød Dag på Lefdal. Der kan du fort finne deg et knallbrett til en billig penge.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Samsungs gode nettbrett er dyre. Samsungs billige nettbrett er dårlige.

 

Sats heller på noe fra Lenovo eller Asus. God nok kvalitet til en lavere pris.

 

I kveld kommer det Prispresser tilbud på Elkjøp og Rød Dag på Lefdal. Der kan du fort finne deg et knallbrett til en billig penge.

Asus har elendig kvalitet, hvertfall denne Transformer Paden.. Kjøpte en til min mor sammen med min far i fjor til jul. Den er klar for utskiftning.

Endret av ColossusZ
Lenke til kommentar

Min mor takler android. Så det er lett nok. Bestefar til kjæresten min har ipad og android telefon, fatter like mye av begge to. Så tror det er hipp som happ, for 5 år siden var ios litt mer brukervennlig.

 

Trenger han mer enn 16 gb lagringsplass? android å windows støtter minnekort :-)

Lenke til kommentar

Kjøp android brett om han skal bruke mye chromecast. Gjør det så mye enklere.

ja er enig med deg her, er slik jeg tenker selv også.. Han er jo håpløs på data generelt så vil ikke frustrere han med Ipad egentlig. Hvilket Android brett anbefaler du Skrujernet?

 

Min mor takler android. Så det er lett nok. Bestefar til kjæresten min har ipad og android telefon, fatter like mye av begge to. Så tror det er hipp som happ, for 5 år siden var ios litt mer brukervennlig.

 

Trenger han mer enn 16 gb lagringsplass? android å windows støtter minnekort :-)

Tror ikke behovet for mer enn 16 gb lagringsplass er nødvendig. Hva anbefaler du da MoLvll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...