RBW Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Norske Cecilie og Jan Harald reiste til London for å få iPhone 6 før alle andre.Står timesvis i kø for ny iPhone Lenke til kommentar
Populært innlegg Saapa Skrevet 19. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2014 At det skal gå ann å gå så fullstendig av skaftet for en telefon er helt utrolig. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pop Skrevet 19. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2014 De burde jo være særdeles flau, ikke smilende.... 20 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har ennå tilgode og stå i kø på denne måten. Det mest sammenlignbare må være når jeg kjøpte PS3. Da gikk jeg på Elkjøp i lunchen. Foretrekker å bli "overrasket" av nyhetsbrev eller reklameaviser. Min nåværende telefon ble kjøpt på grunn av nyhetsbrev fra siba. 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Verden vil bedras. "'I-landsproblemer". 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 19. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2014 Iphone 5s må være noe skikkelig søppel da de står i kø for å bytte til iphone 6. 13 Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har faktisk stått først i en slik kø en gang. Det gjaldt iPhone 3GS i Bodø by. Meget god stemning. Har definivt annet å sjemmes over enn den episoden. Hvis det værste man gjort er å stå i en slik kø så er man igrunn ikke såværst et menneske. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 At folk gidder. 2 Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 er jo helt tragisk for en slik tlf ... 2 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Steg 1: Vær rik. Ved mangel på rikdom, villighet til å ruinere seg selv fungerer som erstatning. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 *grøss* Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Hvorfor i alle dager er folk idioter fordi de bruker tiden sin og pengene slik de vil? Hvis dette gir dem glede, hvem er da dere til å si at det er idioti? Det blir for dumt å kalle dem idioter for dette. Endret 19. september 2014 av Craxmerax 8 Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 også reise til london for å kjøpe 6 å ikke 6s i det minste.. specs på 6`rn er jo elendige.. ja har hatt iphone tidligere, men skulle heller gått fra android til wp8.1 enn ios igjen.. fruen har 5s å det er skikkelig søppel iforhold til min s4 samsung synes jeg .. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har aldri stått i kø for noe slikt selv, men jeg synes det blir for dumt å kalle folk idioter av den grunn. Jeg vil nå si at det å bruke tusener av kroner på øl og drinker ute på byen, stå i kø på et utested og rope til hverandre selv om man står 2 cm fra hverandre for så å ta Taxi hjem for 3-400 kroner til er flere hakk mer idiotisk enn å stå i kø for å kjøpe noe man har lyst på. Eller å røyke! Og jeg regner med at de overnevnte aktivitetene er det opptil flere av dere som gjentar kanskje hver helg? Lenke til kommentar
Apple<3 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 La folk gjøre som de vil! God Helg! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Synes litt synd på folk som er så opptatt av status og materialistisk lykke at de ofrer så mye bare for å kjøpe en telefon før andre 4 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har aldri stått i kø for noe slikt selv, men jeg synes det blir for dumt å kalle folk idioter av den grunn. Jeg vil nå si at det å bruke tusener av kroner på øl og drinker ute på byen, stå i kø på et utested og rope til hverandre selv om man står 2 cm fra hverandre for så å ta Taxi hjem for 3-400 kroner til er flere hakk mer idiotisk enn å stå i kø for å kjøpe noe man har lyst på. Eller å røyke! Og jeg regner med at de overnevnte aktivitetene er det opptil flere av dere som gjentar kanskje hver helg? Dette blir helt feil å sammeligne drikke/festing med å ordne seg flybilleter te et annet land for å skaffe seg en telefon.. som man skal ringe/sende meldinger med! Å Det å sammenligne røykere/folk som koser seg på byen blir for teit. Som sakt jeg syntes detter er galskap å idioti for en slik telefon, å e hadde heller stått i kø for nye generasjon spillkonsoller eller noe, en telefon er ikke noe "WOW, OMG, MÅ HA DET!". Vertfall ikke iphone da årets iphone var en skuffelse å farge valgene er elendige. Men for all del, de må da få lov te å gjøre idiotien selv utenom å bli dømt alt for mye men i mine øyer og mange andre her ser jeg.. så er dette grøssende å se hvordan mennesker er blitt så himmla avhengig av en telefon. Husker forsatt de gode gammle tidene da telefonen skulle ha menst mulig mpx å være minst mulig. Nei uff, kø for dette .. jaja kos dere med det fjaset:P God helg. Å gjør hva dere vill drikk, røyk whatever. Men ikke bli så himmla sure når vi syntes dette er teit å idiotiskt.. fordi folk har forskjellige prioriteringer. Jeg selv er mer intressert i PC deler så e handla meg GTX970 idag, men betyr ikke at jeg LØPER te nermeste butikk å skriker/gnåler om det. Bestilte det, å venter det det kommer i posten. Er absolutt ingen krise å gauling visst e må vente. Utålmodige å bortskjemte.. er det man har blitt:P 2 Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Stod i kø for å kjøpe tomt, at noen gjør slikt for en telefon er helt på jordet. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvordan gikk det med Kvalheim og paret fra Øvre Årdal? Fikk de med seg en 6'er eller to hjem? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 La folk gjøre som de vil! God Helg! Nettopp. Men jeg skjønner ikke hvorfor dette er en nyhet?! liksom who cares eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg