AfterGlow Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Medlemskap i «Netropolitan» koster nesten 60 000 kroner.Rikingene har fått sin egen «Facebook» Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Toppers, endelig blir jeg kvitt pakket! 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Mitt eget sosiale nettverk krever 100 millioner i medlemsskapavgift. Sånn at jeg selv kan bli fiff nok til å hoste det. Men da er det gratis fornyelse av abonnementet de første tre årene. Første medlem skal få lov å velge navn på nettverket fra en kortliste jeg forbereder ved behov. 2 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, samle alle de pengesterke på ett sted så hackerne har et synlig mål å gå etter.. 6 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Sa noen "klasseskille"? 2 Lenke til kommentar
fhb Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skal man bedømme utifra bildet, så er det vel et sted som sikter seg inn på høy klasse og stil. Hadde vært moro om noen Lotto-millionærer meldte seg inn og postet bilder av seg selv i grilldressen foran campingvogna Wreck the system. 8 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, ikke noe oser klasse og stil som å kaste penger i dass for å vise at man har råd til det... AtW 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Høres nesten for dumt til å være sant, skal like å se om dette slår an. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Høres nesten for dumt til å være sant, skal like å se om dette slår an. Mtp. at målgruppen er det som i USA omtales som 1% (one percenters), altså folk som har noen millioner dollar i likvide midler, og en inntekt på minst en kvart million i året, så skal det noe til for at dette slår an. Pr. definisjon vil aldri mer enn 1% av befolkningen være aktuell for medlemskap. 2 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Toppers, endelig blir jeg kvitt pakket! Hah =) Dagens! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Skal man bedømme utifra bildet, så er det vel et sted som sikter seg inn på høy klasse og stil. Hadde vært moro om noen Lotto-millionærer meldte seg inn og postet bilder av seg selv i grilldressen foran campingvogna Wreck the system. Grilldress er alltid hysterisk. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Det kan bli dyrt for luksus horene og finne seg et ligg nå. Endret 20. september 2014 av Realzi 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Dette er det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Og fy flate for noen lettjente penger for de som lager nettsiden. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Grunnleggeren er jo på facebook selvsagt: https://www.facebook.com/touchi Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Høres nesten for dumt til å være sant, skal like å se om dette slår an. Mtp. at målgruppen er det som i USA omtales som 1% (one percenters), altså folk som har noen millioner dollar i likvide midler, og en inntekt på minst en kvart million i året, så skal det noe til for at dette slår an. Pr. definisjon vil aldri mer enn 1% av befolkningen være aktuell for medlemskap. Poenget er ikke altids å å selge til flest mulig, når man istedet kan selge til høy nok pris. Bare se på Ferrari, Lambourghini mm. Og når mange nok av disse 1%erne liker å vise at de har penger, så kan det veldig fort vise seg å bli ganske så suksessfullt for de som eier selskapet. Lenke til kommentar
Sindrech Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Netropolitan er egentlig et genialt prosjekt/oppfinnelse. Dumme velstående mennesker gir fra seg 50,000+- i året, til et par nerder som vil da tjene supert og leve mer eller mindre godt. 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja, samle alle de pengesterke på ett sted så hackerne har et synlig mål å gå etter.. Ser ut som du har rett i det... penger gir tydligvis ikke den mest stabile sosiale forumet.. Error 523 Ray ID: 16ded8867d350a4e Origin is unreachable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå