hwl Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er det flere som opplever at telefonen en veldig treg etter oppgradering til IOS8. Jeg har selv en iPhone 5, 32GB versjon som jeg oppgraderte, men etter dette lagger den voldsomt og er blitt generelt treg. Spesielt når jeg skal ta telefonen når noen ringer og jeg sveiper over, så tar det mye lenger tid før jeg kan svare som mottakeren kan høre. Erfaringer? Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaragua Skrevet 19. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2014 Jeg tror det er meningen, sånn at du må kjøpe iPhone 6. 12 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Gjenopprettet du fra backup etter at installasjonen var ferdig, eller satte du den opp som en ny telefon? Prøv sistnevnte hvis du gjorde noe annet. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har 4S 16GB og iPad Air 16GB, merket ikke noe forskjell i ytelse på noen av dem. Tok vanlig oppdatering (hvor iTunes tar backup og gjenoppretter denne automatisk). Lenke til kommentar
Thomas-fisk Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har iPhone 5, og der har blitt raskere enn før etter oppdateringen. Det er også en iPad mini med retina skjerm liggende i hus, men jeg opplever at internett har blitt mye tregere. I noen perioder er det ikke mulig å bruke nettet... Utrolig irreterende.. Venter på en oppdatering som fikser det Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Har 5S og jeg opplever telefonen raskere. MEN internetten er blitt syyykt treig. Det gjelder 3G, wifi hele pakken. Er det noen andre som opplever dette? Edit: Leste plutselig innlegget over. Da er jeg ikke alene! Endret 19. september 2014 av CirkA7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ja, jeg opplevde at telefonen blir tregere etter iOS 8 oppdatering. Jeg oppdaterte gjennom iTunes, uten gjennopprettning. Last ned Basemark OS II og post resultatet her så vi kan sammenligne og finne ut av det Lenke til kommentar
hwl Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Gjenopprettet du fra backup etter at installasjonen var ferdig, eller satte du den opp som en ny telefon? Prøv sistnevnte hvis du gjorde noe annet. Jeg satte opp telefonen som ny etter oppgraderingen, har kun lagt inn exchange igjen, med mail, kontakter og kalender og ingen app'er utover det ennå, likevel er den treg og lite responsiv. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det kan virke som din oppgradering til iOS 8 ikke har vært optimal. Prøv å gjenopprette via iTunes og sett opp som ny telefon slik TU/T2 forklarer: Slik gjorde vi en gammel iPhone 4 dobbelt så rask Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nullstill alle innstillinger. Gjøres i innstillinger og Generelt. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 SMS / iMessage virker også å skape problemer hos flere etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nullstill alle innstillinger. Gjøres i innstillinger og Generelt. Takk! Det løste mitt problem Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Resette alle instillinger og resette nettverksinnstillinger har kun løst problemet i en begrenset tidsperiode hos meg. Å resette alle instillinger løste problemet et par dager før det kom tilbake. Vurderer å ta en full factory reset. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Det kan virke som din oppgradering til iOS 8 ikke har vært optimal. Prøv å gjenopprette via iTunes og sett opp som ny telefon slik TU/T2 forklarer: Slik gjorde vi en gammel iPhone 4 dobbelt så rask Kan ikke se at dette avviker fra det jeg allerede har gjort, satt opp som ny telefon, lastet inn exchange, pluss lastet ned appene mine på nytt, noe som forløpig ikke er så veldig mange, likevel henger, lagger den og er generelt treg i bruk. Lenke til kommentar
Nor-oslo Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har 5S og jeg opplever telefonen raskere. MEN internetten er blitt syyykt treig. Det gjelder 3G, wifi hele pakken. Er det noen andre som opplever dette? Edit: Leste plutselig innlegget over. Da er jeg ikke alene! Jeg har det samme problemet, jeg har iphone 5s wifi er dårlig selv om jeg har 3 signaler og noen ganger så går det ikke surfe. Og klikker ofte med lyd og ting og tang henger sammen ;( de vil at vi skal kjøpe iphone 6 Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Har 5S og jeg opplever telefonen raskere. MEN internetten er blitt syyykt treig. Det gjelder 3G, wifi hele pakken. Er det noen andre som opplever dette? Edit: Leste plutselig innlegget over. Da er jeg ikke alene! Jeg har det samme problemet, jeg har iphone 5s wifi er dårlig selv om jeg har 3 signaler og noen ganger så går det ikke surfe. Og klikker ofte med lyd og ting og tang henger sammen ;( de vil at vi skal kjøpe iphone 6 Leser at den oppdateringen som ble trukket fikset dette problemet. Synd det skapte mange andre. hehe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skrev om fix for treg Wi-Fi på bloggen min i signaturen under, ta en titt. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 iOS 8.0.2 fikser mine nettverksproblemer på min 5s ihvertall. Ikke hatt noen (nye) problemer enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå