Torhild Jansen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 På vei til Hallingskarvet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ingenting i veien med din komposisjon og utsnitt her. Men siden jeg er av de som alltid ser etter om det også finnes andre løsninger så forsøkte jeg meg fram ved å scrolle opp og fat at ved et toppkutt slik at kondensfeltet eller kanskje det er røyk som kommer opp bak fjellet forsvinner. Da får du i tillegg til alle de diagonale linjene som går ut på høyre kortside også en linje som munner ut på øvre langside og det synes jeg øker spenningen i bildet. Ikke alltid er det best å avslutte med bare himmel oppe. Jeg har faktisk også vært borte i proffe fotografer som påstår at himmel iet bilde ødeleger det. Det er jeg nå ikke helt enig i. Vel, mitt forslag er gitt - take it or leave it. Du bestemmer. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Ingenting i veien med din komposisjon og utsnitt her. Men siden jeg er av de som alltid ser etter om det også finnes andre løsninger så forsøkte jeg meg fram ved å scrolle opp og fat at ved et toppkutt slik at kondensfeltet eller kanskje det er røyk som kommer opp bak fjellet forsvinner. Da får du i tillegg til alle de diagonale linjene som går ut på høyre kortside også en linje som munner ut på øvre langside og det synes jeg øker spenningen i bildet. Ikke alltid er det best å avslutte med bare himmel oppe. Jeg har faktisk også vært borte i proffe fotografer som påstår at himmel iet bilde ødeleger det. Det er jeg nå ikke helt enig i. Vel, mitt forslag er gitt - take it or leave it. Du bestemmer. Roar Takk - tror jammen jeg må si meg enig med deg (igjen). Et lite kutt oppe fjerner flystripen og forbedrer bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Fin høst- og turstemning! Eia var en der...! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Fin høst- og turstemning! Eia var en der...! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg