Gå til innhold

På vei til Hallingskarvet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting i veien med din komposisjon og utsnitt her.

Men siden jeg er av de som alltid ser etter om det også finnes andre løsninger så forsøkte jeg meg fram ved å scrolle opp og fat at ved et toppkutt slik at kondensfeltet eller kanskje det er røyk som kommer opp bak fjellet forsvinner.

Da får du i tillegg til alle de diagonale linjene som går ut på høyre kortside også en linje som munner ut på øvre langside og det synes jeg øker spenningen i bildet. Ikke alltid er det best å avslutte med bare himmel oppe. Jeg har faktisk også vært borte i proffe fotografer som påstår at himmel iet bilde ødeleger det. Det er jeg nå ikke helt enig i.

Vel, mitt forslag er gitt - take it or leave it.

Du bestemmer.

Roar

Lenke til kommentar

Ingenting i veien med din komposisjon og utsnitt her.

Men siden jeg er av de som alltid ser etter om det også finnes andre løsninger så forsøkte jeg meg fram ved å scrolle opp og fat at ved et toppkutt slik at kondensfeltet eller kanskje det er røyk som kommer opp bak fjellet forsvinner.

Da får du i tillegg til alle de diagonale linjene som går ut på høyre kortside også en linje som munner ut på øvre langside og det synes jeg øker spenningen i bildet. Ikke alltid er det best å avslutte med bare himmel oppe. Jeg har faktisk også vært borte i proffe fotografer som påstår at himmel iet bilde ødeleger det. Det er jeg nå ikke helt enig i.

Vel, mitt forslag er gitt - take it or leave it.

Du bestemmer.

Roar

Takk - tror jammen jeg må si meg enig med deg (igjen). Et lite kutt oppe fjerner flystripen og forbedrer bilde :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...