Gå til innhold

Kotor eller Enter the matrix?

Anbefalte innlegg

Kotor har jeg ikke prøvd enda...men det har jo fått jævli bra kritik..
har prøvd Enter the matrix, og synes det er ganske bra...

trenger litt hjelp med å velge :grumpy:

eller hvis dere har noen andre bra forslag og komme med :-)
har ikke penger til begge :grine: :grine: :grine: Endret av JågI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dette tilfelle er det bare en ting å si: styr milevis unna Enter the matrix. Når unnastyringen er gjort iverksett følgende: Løp og kjøp KOTOR..

Kotor er abolutt et av de beste spill noensinne uavhengig av platform. Jeg har runda det på Xbox, men gleder meg til Pc versjonen.

I fare for å gjenta meg selv: Glem matrix kjøp Kotor. (huff da, der gjentok jeg meg selv)

Lenke til kommentar

Jeg ble ihvertfall umiddelbart hektet på Kotor. Det er faktisk sant som mange sier om at det er som om å "spille" de første filmene. Jeg har alltid digget star wars og i Kotor finner jeg mye av den følelsen som jeg likte med de første filmene. Alt stemmer liksom på en måte. Lyd, grafikk, musikk og kanskje det aller viktigste: En fantastisk historie som av og til lar deg sitte måpende igjen i sofaen.

Du kommer ikke til å angre.

May the force be with you

Lenke til kommentar
I dette tilfelle er det bare en ting å si: styr milevis unna Enter the matrix. Når unnastyringen er gjort iverksett følgende: Løp og kjøp KOTOR..

Kotor er abolutt et av de beste spill noensinne uavhengig av platform. Jeg har runda det på Xbox, men gleder meg til Pc versjonen.

I fare for å gjenta meg selv: Glem matrix kjøp Kotor. (huff da, der gjentok jeg meg selv)

Der sa du det! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...