JågI Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Kotor har jeg ikke prøvd enda...men det har jo fått jævli bra kritik.. har prøvd Enter the matrix, og synes det er ganske bra... trenger litt hjelp med å velge eller hvis dere har noen andre bra forslag og komme med :-) har ikke penger til begge :grine: :grine: :grine: Endret 27. oktober 2003 av JågI Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 I dette tilfelle er det bare en ting å si: styr milevis unna Enter the matrix. Når unnastyringen er gjort iverksett følgende: Løp og kjøp KOTOR.. Kotor er abolutt et av de beste spill noensinne uavhengig av platform. Jeg har runda det på Xbox, men gleder meg til Pc versjonen. I fare for å gjenta meg selv: Glem matrix kjøp Kotor. (huff da, der gjentok jeg meg selv) Lenke til kommentar
JågI Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk *grin* da kjøper jeg meg det :-) så får jeg se om jeg finner enter the matrix på Tiern Lenke til kommentar
falut Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Huff... jeg blei dypt skuffa over enter the matrix... :grine: er glad at jeg prøvde det med en kompis før jeg kjøpte det... Endret 27. oktober 2003 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) skule ønske jeg var så smart Endret 27. oktober 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har ikke prøvd noen av spillene selv. Enter the Matrix fant jeg ikke verdt å prøve engang. Kotor har jeg bare lest positivt om. Blir nok noen timer foran PC'n når det kommer ut ja. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg ble ihvertfall umiddelbart hektet på Kotor. Det er faktisk sant som mange sier om at det er som om å "spille" de første filmene. Jeg har alltid digget star wars og i Kotor finner jeg mye av den følelsen som jeg likte med de første filmene. Alt stemmer liksom på en måte. Lyd, grafikk, musikk og kanskje det aller viktigste: En fantastisk historie som av og til lar deg sitte måpende igjen i sofaen. Du kommer ikke til å angre. May the force be with you Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) KOTOR! Garantert. Enter the Matrix var skuffende. Endret 27. oktober 2003 av espen999 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det aller viktigste: En fantastisk historie som av og til lar deg sitte måpende igjen i sofaen. Har du sofa foran PC'n du da? *grin* Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 som jeg skrev så har jeg bare spilt det på xbox så langt. Har den i stua, måtte presse den inn i samme rommet som min Tv og SOFA.... Foran datamaskinen derimot har jeg en stol...... Håper dette var svar nok. LOL Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 I dette tilfelle er det bare en ting å si: styr milevis unna Enter the matrix. Når unnastyringen er gjort iverksett følgende: Løp og kjøp KOTOR.. Kotor er abolutt et av de beste spill noensinne uavhengig av platform. Jeg har runda det på Xbox, men gleder meg til Pc versjonen. I fare for å gjenta meg selv: Glem matrix kjøp Kotor. (huff da, der gjentok jeg meg selv) Der sa du det! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 KOTOR så definitivt. Det eneste jeg fant LITT kult med ETM var kampsystemet, ellers var det bare møkk. KOTOR er vel verdt penga imo Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 hvordan går det an å sammenlikne de to i det hele tatt - selv i en "hvilken skal jeg kjøpe"-situasjon?! vel, ETM gadd jeg ikke å prøve lenge nok, men KOTOR har jeg snart slått ihjel tre hele døgns spilletid med, og jeg er langt fra lei i det hele tatt. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det noen som vet når det kommer til pc ? (KOTOR altså ?) Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det noen som vet når det kommer til pc ? (KOTOR altså ?) Jeg trur spille kommer den 28 november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå