smort1 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Takk for en veldig flott vest. Jeg lengter tilbake til nord-vestlandet. Var på en roadtrip i høgget ditt i månedskiftet juni/juli, og bildene dine gjør ikke at det frister mindre med gjentagelse sommeren 2015. Husker godt den særdeles friske utsikten fra Dockside i Molde sentrum, ganske tilsvarende den utsikten du leverte 27. oktober. Med fin sommertemperatur og en øl i hånda, så får man det neppe særlig bedre Hvis turen gjentas neste år, så slår jeg på tråden Takker, Andreasfe! Kanskje vi sees engang neste sommer.... Takk for mange fine bilder av det flotte landskapet du er omgitt av, lyset i nr. 18 var særdeles vakkert. Takker, JorunT! Vi er fornøyd med omgivelsene, som du sikkert skjønner.... Meget lekkert landskap igjen i bilde bilde 18, denne gangen det beste av de alle. Dette vil kjempe om hedersplassen i tråden sammen med "negativbildet" (bilde 5). Bilde 20 var også ganske morsomt. Takker, k.n.b.! De nevnte er blant egne favoritter i festen, ja.... Du er flink til å feste hverdagene til minnebrikka og har levert jevnt og trutt gjennom måneden. Jeg liker spesielt godt negativ bildene, men også den surrealistiske vanndammen din. Takker, BarneyGumble! Et kamera har jeg alltid med meg, hvorenn jeg går, så hverdagsbilder blir det mest av..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå