Desiest Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Reiser til London om en uke, tenkte å handle Iphone 6 der, er det noen som har erfaring med dette ? Etter taxfree blir vel prisen omtrent 4650,- Regner med at den vil fungere i Norge med 4G osv ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Den vil fungere fint i Norge, men jeg er veldig, veldig skeptisk til at du bare kan valse inn i butikken og kjøpe en (dvs den er neppe lagervare så sant du ikke går inn når de åpner). Vet ikke om de tilbyr reservér-og-plukk-opp enda. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har prøvd å handle iPhone i USA, vil tro det samme gjelder England. Uansett, når jeg skulle prøve å få tak i en iPhone et par dager etter lansering var de totalt utsolgt for alt unntatt den største versjonen. Vil trolig tenke det er vanskeligere å få tak i en i England enn USA med tanke på at USA er mye større Er du heldig får du tak i en, men forvent at det kun er 128GB de har igjen da 16/64GB versjonen forsvinner først. Ellers får de ikke inn parti med iPhoner flere ganger i uken ved lansering og gjerne ventetid på 1-2 uker (etter hva jeg hørte i USA vel og merke ved kjøp), så er ikke sikkert de har fått inn noen til du kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå