Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - pybalto - 100mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg satser på å bli med som pingle. 100mm på FF.

Første bilde er Tassen, selvfølgelig. Nå er vi borte, eller hjemme, alt etter hvem av oss som ser på det.

Jeg tenkte at jeg fikk stille kameraet på minste bildestørrelse og kjøre jpeg ut av kameraet .. men jeg ser at det blir litt smått. Finner på noe annet til i morgen. mtp bildestørrelsen.

--------

større bilde

AR1A9408%5B1%5D.JPG

Endret av Per Yngve Balto
Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. :)

Et av dine yndlingsmotiver for tiden? Godt utført her i alle fall. Særs skarpt, og velkomponert.

Ja, han er alltid med så da blir det sånn.

Ser ut som den poserer den der ja....

Han poserer. Ba ham gå dit.

Skarpt og fint. Kunne jeg ønske meg noe så var det en litt annen vinkel så vi bare fikk skog i bakgrunnen.

Jo, skjønner. Men for oss to, meg og Tassen, så er det alltid skog ellers. Nå er vi i by, så da kan litt av byen synes .. tenkte jeg. Litt sånn "ferie-aktig" bilde.

Lenke til kommentar

Du har skikkelig tak på gode bilder av Tassen.

Når det gjelder objektiv-bytte, så må man bruke samme objektiv på alle bildene som hører til festen. Men når det gjelder andre bilder, så er det bare å bruke alt du har. Eneste unntak er de som har meldt seg på som hardcore - de bruker et og samme objektiv til alt.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Jeg er på lånt data, uten bildered. program. Derfor må jeg bruke jpeg fra kameraet noen dager til.

Du har skikkelig tak på gode bilder av Tassen.

Når det gjelder objektiv-bytte, så må man bruke samme objektiv på alle bildene som hører til festen. Men når det gjelder andre bilder, så er det bare å bruke alt du har. Eneste unntak er de som har meldt seg på som hardcore - de bruker et og samme objektiv til alt.

Takk, han er fin og da er det litt "bare å knipse".

Kjempe flott! Skarpt med en flott bakgrunn!

Takk, :)

Fine bilder av Tassen. Kjenner jeg rasen rett er han ikke så rolig hele tiden.

Nei, han står ikke så lenge egentlig.. må være rask for å rekke det. Som regel hopper han ned når jeg begynner rygge for å få utsnitt. Han er ikke så veldig lydig, egentlig.

Rent teknisk likte jeg det første bedre. Men i toern er det mer blikkontakt og en mer levende bisk. Hver sine styrker disse to.

Takk, jo det er litt forskjellige bilder. Tenker det blir flere av ham.

Der var Tassen tilbake :-)

Jeg likte bilde 1 best da det var stor avstand til bakgrunn og får hunden til å stå ut mer. God dybde.

Fin kontakt i bilde 2. Gode farger.

Jepp, :) Tassen er tilbake. Er nok enig i det du sier, når jeg leser det så tenker jeg litt. Burde kanskje tenkt på det da jeg tok dem.

Fine hundebilder, begge to! (De to Tasse-bildene viser at du har en flink poseringshund!) :)

Jo, takk, Tassen er flink. I korte perioder av gangen. :)

Hund som kan stå modell der ser jeg ;)

Fin skarphet, tror faktisk jeg ville croppet begge noe på venstre side, fått bort husene på det første, og blitt mindre midtstilt på det siste.

Jo, han er jo litt flink. Det hjelper veldig godt om det er noe han kan studere. Jeg tenkte litt på det å croppe. Men kom frem til at jeg ville ha med mye av stubben han står på. Også har jeg ikke croppe-software akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...