Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - tomsi42 - 14mm f/2.5


Anbefalte innlegg

Bruker: tomsi42

Deltagernivå: Pingle

Utstyr: Panasonic GX1 og G3 med Lumix G 14mm f/2.5

 

Det er på tide å bli med på en fest igjen, og denne gangen skal jeg prøve meg med det videste jeg har.

 

Edit: I tillegg til å ta bilder litt her og der, så har jeg tenkt å våge meg på noen utfordringer (Listen vil bli oppdatert etterhvert).

 

Utfordring 1: Finne et område på 3x3meter, ta bilder til jeg har 6 som jeg er fornøyd med. Det beste postes her.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Hehe.. godt at det ikke var deg da.. :) Var action her i går også.. biljakt.. En Audi kom kostende forbi meg da jeg var ute gikk tur langs veien, like etter kom det 3 politibiler hylende. Og i med at dette er på landet, og rimelig grisgrent.. gikk dette sykt fort kan jeg si.. Men heldigvis gikk det bra, med alle!!

Lenke til kommentar

Dette så jo litt smådramatisk ut. Det hender jeg sykler akkurat der to av politibilene sperrer sykkelfeltet. Bra jeg tok bilen i dag.

 

Det ser ut som at du har jobbet litt med komposisjonen oppi det hele, med bilene pekende på skrå innover i bildet, der også sykkelfeltet slanger seg bortover.

Lenke til kommentar

Hehe.. godt at det ikke var deg da.. :) Var action her i går også.. biljakt.. En Audi kom kostende forbi meg da jeg var ute gikk tur langs veien, like etter kom det 3 politibiler hylende. Og i med at dette er på landet, og rimelig grisgrent.. gikk dette sykt fort kan jeg si.. Men heldigvis gikk det bra, med alle!!

Aldri en kjedelig dag på landet, altså ;) Fint at det gikk bra.

Lenke til kommentar

Dette så jo litt smådramatisk ut. Det hender jeg sykler akkurat der to av politibilene sperrer sykkelfeltet. Bra jeg tok bilen i dag.

 

Det ser ut som at du har jobbet litt med komposisjonen oppi det hele, med bilene pekende på skrå innover i bildet, der også sykkelfeltet slanger seg bortover.

De forsvant ganske fort, så det hadde vært fritt frem når du skulle hjem fra jobben :) Takk for godord om bildet.

Lenke til kommentar

Likte de to bildene i starten av festen. Lette etter action i bilde nummer 1, og fant ut det måtte være i sykkelvogna det hele foregikk :)

Fin komposisjon i parkeringshusbildet.

Flotte kontraster.

Spennende politibil bilde. 3 stk også. Flott dokumentar bilde.

2. oktober ser ut som et åsted der noen har dødd og høsten er skyldig.

To vidt forskjellige bilder, men liker begge to! Falt vel kanskje litt ekstra for bilde 2! :)

Likte også det siste godt, sterke kontraster og flott med gult på sort. Støyen kler bildet godt synes jeg.

Takk for hyggelige kommentarer. Jeg var litt usikker på nr. 2, men det faller tydeligvis i smak :)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...