Vice Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Er det flere enn meg her som er knusende skuffet over Commandos 3? Hadde ventet i lang tid på dette spillet men var sikker på at den lange ventingen ville bli rikt belønnet, tross alt var det jo samme gjengen som hadde laget Commandos2. Prøvde demoen som ble sluppet for tja. 2 måneder siden, men det stod en advarsel der om at dette bare vare en slags "work in progress" demo så den kunne virke litt uferdig. Demoen var skuffende og grafikken var rett og slett en solid nedtur ifra 2'ern. Hovedpersonene hadde mistet all karakter og var små stygge vektoriserte figurer uten noen som helst personlighet. Oppløsningen var max 800*600. Vel, vel, det var jo en uferdig demo. Hvilket slag i ansiktet var det da å få originalen som så ut og spilte helt likt som demoen!! Arrgh. Grafikken var rett og slett like blek og blass som den uferdige demoen. Grafikken var en ting, men det katastrofale var at gameplayet var også bare en nedstrippet versjon av 2'ern. Ikke engang hotkeys hadde de fått med, noe som var en helt essensiell del av 2'ern. Ingen små bonus-brett og side-quests. Ingen ekstrapoeng for stealth, hurtighet, ingen bruk av våpen, antall kills etc. Færre Commandos, både Natasha, Sjåføren, Bikkja og musa mangler. Ingen flotte cutscenes. Ingenting!!! Hvordan kan dette være mulig? Det er rett og slett absolutt ingen forbedringer med spillet. Det er bare forverringer og mangler langs hele linja. Kunne ikke fatte at den samme gjengen,Pyro, kunne røre sammen noe slikt. Kikket litt rundt og fant ut at prosjektlederen fra Commandos2 ikke hadde vært med i det hele tatt. Han hadde sluttet i Pyro like etter at Commandos2 ble gitt ut på konsoll. Det kan kanskje være med på å forklare noe av saken, men kan på langt nær brukes som unnskyldning for det de nå har laget. Kikket litt rundt på Eidos sine offisielle forum og la merke til at det var massiv misnøye blant veldig mange. Mestparten av postene handler om bugs eller generell frustrasjon med kvaliteten på spillet. Også en del "Commandos3 til salgs" poster. Nei fysj for en skuffelse. Går rykter om at dette er siste Commandos spill. Hadde ventet meg at Commandos serien skulle avsluttes med brask og bram. Kuler og krutt, voldsomme eksplosjoner, og herioske heltedåder alt under lyden av fantasiske fanfarer. Hvilken sørgelig slutt det hele fikk :grine: :grine: :grine: Kanskje er det sant som general MacArthur i sin tid sa: "Soldiers never die, they just fade away..." Endret 27. oktober 2003 av Vice Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Må si meg enig i det der ja... Og hva var det de tenkte på når de satte 800x600 oppløsning som max!?! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg syntes der var fett jeg. Har bare prøvd det en gang da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) jeg digga 1eren men jeg testa aldrig 2eren noe serlig, bare demoen litt Endret 27. oktober 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tenkte jeg skulle teste commandos3 snart, har det liggende på disken..men ikke surra meg til å installere det.. Synd å høre dere ikke er no fornøyd med det, personlig digga jeg 2'eren Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg testet demoen. Var så dårlig at jeg fjernet den med en gang. Jeg også bet på agnet om at det var et halvferdig produkt. Men jeg synes ikke det ferdige spillet var et dugg bedre. Føler nesten at jeg gikk tilbake til det første Command and Conquer-spillet. Så nesten ikke forskjell på fugl eller fisk. Det var en massiv grøt på skjermen. Pixler, fikanter, brunfarger, gult... Nei, dette kan dem ikke ta penger for. Synes virkelig at vi som spillere kan forlange mer en dette! Jeg hadde hatt mye mer igjen for pengene mine hvis jeg kjøpte meg en six-pack. Spillet har åket ut av maskinen min. Dette gidder ikke jeg... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 huuff ja, demoen var elendig. Har ikkje prøvd hele spillet enda, men da veit eg at eg skal holde meg langt unna det. Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg digger 3'ern. Den er rett og slett genial; grafikken er ikke så stygg, det er gameplay som teller noe som rett og slett er genialt i 3'ern. Vanskelighets nivået ligger veldig høyt noe som faller i min smak. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Soldiers never die. They only go to hell to regroup. Viss tilfellet er at spillet er så dårlig bør vi gi utrykk for det til produsenten slik at de kanskje forstår at nummer 2 var bedre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg digger 3'ern. Den er rett og slett genial; grafikken er ikke så stygg, det er gameplay som teller noe som rett og slett er genialt i 3'ern. Vanskelighets nivået ligger veldig høyt noe som faller i min smak. Har du noensinne spilt gjennom 2'ern? 2'ern hadde ALT 3'ern har, bare så mye mer og så mye bedre. Det er det som er problemet. Å kalle noe slikt for genialt er rett og slett en hån mot hele spillverdenen. Viss tilfellet er at spillet er så dårlig bør vi gi utrykk for det til produsenten slik at de kanskje forstår at nummer 2 var bedre. Eidos bør hvertfall ha fått snusen i det nå. Som nevnt, har sjeldent sett et offisiellt gameforum som har vært så fullt av misfornøyde innlegg. ( http://www.eidosinteractive.com/forums/index.html ) (Kanskje med unntak av "Daikatana" forumet i sin tid ) Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg digger 3'ern. Den er rett og slett genial; grafikken er ikke så stygg, det er gameplay som teller noe som rett og slett er genialt i 3'ern. Vanskelighets nivået ligger veldig høyt noe som faller i min smak. nesten for vanskelig for meg blir så irritert når jeg gjør noe feil - går ut over tastatur og mus loade - save spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå