zarchon Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er det noen som har ett godt forslag til høytalere jeg kan koble opp mot min xbox?? Har den digitale utgangen, så det er ett must at den skal benyttes....Har sett litt rundt men finner igrunn ingen til en fornuftig pris....Logitech Z680 ol. er ikke noe alternativ (blir for dyrt :grine: ) Separat forsterker og høytalere utgår også, må være sånn derre "pakkeløsning" : Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det faktisk ingen som har noen forslag????? Tviler sterkt på at ingen har egne høytalere tilkoblet xbox'n Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Når jeg hadde xbox hadde jeg et hjemmekino anlegg m 2 subbere, 2 sett fronthøytalere og bakhøytalere.. låt greit d... MeSs Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette skulle nok være ganske digg ja?!! :!: (Virker kanskje litt dyrt ja, men mener å ha sett det mye billigere i butikken ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå