Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nosto Skrevet 14/08/2005 : 20:07

  QUOTE (Skrue @ 14/08/2005 : 18:04)

Kan du legge ut et bedre bilde? Det der er uleselig..... 

 

 

prøver men filen blir for store 

Lagre som jpeg så bør det gå greit. Men også jeg kan fint se hva det står, selv om det er litt dårlig. Var jo relativt imponerende resultat også syns jeg.

 

Er det slik at minnetimings er det mest avgjørende når det gjelder superpi?

Jeg har noe ganske klokkevillig minne her, 290Mhz 2,5.4.4.8, men får ikke noe høyere score med det, enn med 2,5.3.3.6 @ca 230Mhz var det vel. Er da i begge tilfeller med en Clawhammer @2,9Ghz.

Lenke til kommentar
Det er slett ikke uleselig... og resultatet er godt.. bra system :thumbup:

Nå ble det plutselig leselig her også?

La du inn bildet på nytt nosto? Resultatet er jo knallbra, ikke minst etter litt klokking ser jeg! :thumbup:

Men jeg sliter jaggumeg med å se også det bildet , selv om det siste er lettere å lese enn "førsteutgaven" av det første.

Lenke til kommentar
Det er slett ikke uleselig... og resultatet er godt.. bra system  :thumbup:

Nå ble det plutselig leselig her også?

La du inn bildet på nytt nosto? Resultatet er jo knallbra, ikke minst etter litt klokking ser jeg! :thumbup:

Men jeg sliter jaggumeg med å se også det bildet , selv om det siste er lettere å lese enn "førsteutgaven" av det første.

ja la det inn på nytt.

men kan du ikke forstørre bilde

Lenke til kommentar

Hva betyr " klokka litt til" nosto?

Fint om du vil ta med farter og innstillinger sammen med bildene. Som det har vært tatt opp tidligere i tråden er ikke bare sekund tallet som er interessant her. :)

 

Skrue, såvidt jeg vet begynner jo du nå og nå en alder der 800x600 oppløsning nok vil gjøre alt leselig igjen... he he.:p

Lenke til kommentar
Skrue, såvidt jeg vet begynner jo du nå og nå en alder der 800x600 oppløsning nok vil gjøre alt leselig igjen... he he.:p

Blæh! :p

Kjører 1280x1024 på en LCD-skjerm her, så kanskje jeg skulle gå ned til 800x600 ja!

Men synet er i allefall ganske bra, bare jeg får satt på meg mine +1,5 glass!

Det er da ikke sååå gæli da, tatt i betraktning at det bare er et par år igjen til jeg fyller 60!

 

Men likefullt; det var noe rart med de bildene, så det så! :cool:

---

Det kunne jo vært interessant om nosto la inn litt mere facts om klokkinga si ja, slikt er jo alltid matnyttige opplysninger..

 

Og det har han jo forsyne meg gjort!

Etter å ha pussa brillene her, så ser jeg jo at han har en San Diego 3700 som rusler og går på over 3Ghz! Slett ikke verst! Du skulle ikke tilfeldivis ha steppinga på den CPU´n tilgjengelig?

Lenke til kommentar
en til

steppinga er litt værre men er laget i 0522

Heftig! :D

Det er jo ikke såå mange her som kommer seg såpass langt under 30sek!

Takk for info om prod.uke. Har en 0525 her, og er spent på hva den kan klare.

 

Og som ManagHead spør om lurer jeg på det samme: Kjøling og CPU-temp?

Du kan da "umulig" greie de resultatene med vanlig vannkjøling?

Lenke til kommentar
prommy moddet av overklokk

-26 idle -10 load rom temp ca25

1.808v kjørte jeg på der.men kommer like langt på 1.64v.han vil vel ikke ha mer v tenker jeg.prøve litt høyere til helgen(kansje 1.85v)hvor mye volt kan du ha sånn ca før cpuen ryker?

Med såpass god kjøling i en så liten stund som sp tar så er det bare å pøse på (hadde jeg gjort :p ) Skal vel ikke ha prosessoren evig heller da :D

Lenke til kommentar
improvize Skrevet 15/08/2005 : 18:53

  Er 41 sekunder for dårlig med en 3500+ clawhammer @ 2.4ghz? 

For dårlig vet jeg ikke, men prøvde for morro skyld, og til ære for deg, med min 3500+ Clawhammer (512Kb) @2,4Ghz, og med minnet (1GB) "synkront" 218Mhz 2,5.3.3.6. og fikk 36,150 sekunder. 5 sekuder er mye i superpi, så jeg syns det høres litt tregt ut ja... :)

 

Måtte klokke meg ned til 2,1Ghz, minnefart 192Mhz for og få 41 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...