Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Ihvertfall kan både SuperPi og Prime virke "fjellstabilt", mens 3DMark01 enten fører til spontanreboot eller heng.. ved en gikk overklokk.

Joda men her er jo både 01 og 03 stabilt sammens med resten, det er kun super pi som "streiker"

samme skjer med min CPU, den er dårligere enn den du har. men jeg kan kjøre den sånn ganske stabilt på litt i underkant av 2700mhz (XP-M) men får også "not extract in round" i super pi ved denne hastigheten, må nesten 100Mhz ned før den vil kjøre ferdig. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

27 sek på 32M desimaler, uklokket! Specs står i signatur (det gjør scoren også, men skrev det her likevel :p). 16K klarer jeg på under ett sek! :w00t:

Edit: Det ble det 28 sek, men fortsatt ikke dårlig? :) Legger ved bilde i tilfelle noen ikke tror meg. :p

post-108-1111438197_thumb.png

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
....hm Amd er vel overlegen anng Super Pi. Min `gamle`A64 754 -3200 klarer 33sec 1M Klokka 250x11 = 2750Mhz på vannkjøl .  :yes:

til sammenligning,min gamle XPM 2400 (35w)utg klarte 36sec ved samme clock (2750MHz)

Min AMD 64 3500+ @ 2,6Ghz klarer 1M på 33sec...

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Ikke ny pers, men litt artig resultat med vannkjøling og en råtten utwekaet windows XP.

A64 3500+ @ 2800Mhz - 60c load - 1.65v

Twinmos BH5 @ 280 1.5-2-2-5

DFI nF4 Ultra-D

BigWater -  vanntemp 34c

Super-Pi 1M Screen

Hva slags mod er det du bruker på SuperPi?

Det er Super-pi ms-mod.

Kan laste den ned HER

ManagHead: Joda. Helt greie brikker :cool:

Får grei båndbredde med dem også. Hadde vært nærmere 9000MB/s med høyere klokk på CPU. Mulig jeg monterer CPU-kjølern i løpet av påsken. Burde la seg gjøre å klemme 3.1+ ut av denne.

Sandra @ 281 tight

EDIT: Lastet opp riktig fil og endret link til Super-pi ms-mod.

Endret av formann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...