jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Skal skaffe meg en _skikkelig_ gammel maskin fra skolen på mandag, så du får nok ikke beholde ledelsen lenge! Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 fikk nå 46 sek på Ultra-Turbo settings i bios, og en klokkefrekvens på 3380mhz. fikk like mange sek på 3400mhz. FSB på 179 og 180mhz. har prøvd å spørre før: Tjener man et/flere sekunder på å ha to rambrikker og kjøre i dual? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 fikk nå 46 sek på Ultra-Turbo settings i bios, og en klokkefrekvens på 3380mhz. fikk like mange sek på 3400mhz. FSB på 179 og 180mhz. har prøvd å spørre før: Tjener man et/flere sekunder på å ha to rambrikker og kjøre i dual? XP2500+ klokket til 200*12=2,4ghz med to stk 256mb pc3200 CH-5 i dual: 45s XP2500+ klokket til 200*12=2,4ghz med en stk 256mb pc3200 CH-5: 46s Nå har jeg målt dette til deg! Snill er jeg! DrErling Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nåh, jorgenidahouse, er du slått! Hva sies om 1time, 9min og 39sek? Så kan du jo gjette på hva slags maskin jeg har brukt.... Har tatt et par bilder, om noen skulle være i tvil! Btw; Nå synes jeg Snekker´n og formann bør begrave stidsøksa her! Kan dere ikke ta den diskusjonen via PM da? Sliter med å montere diskettstasjon i en gammel traver her. Tror nok jeg må sløse vekk en hel brennecd på den. Hvilken maskin du brukte? Ville nok trodd du brukte en palm eller .no sånt. Det er forøvrig juks! Ellers tror jeg at en 486 hadde klart det på ca. 1 time. LOL! Ikkeno´ juks nei! Dro frem min gamle proxy-server, en 486 DX 100. Så da vet du! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Huff, ikke så bra her. Måtte vente i hele 56 sek før min xp2500@2284 fikk rota seg i mål. Her må noe gjøres! *grin* Denne scoren kan ikke være riktig hvis PC`en din funker normalt/riktig ? Du burde ha hatt ca. 40-42s ? Tabbe meg ut litt her da, ca. 44-46s bør du klare Skrue Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nåh, jorgenidahouse, er du slått! Hva sies om 1time, 9min og 39sek? Så kan du jo gjette på hva slags maskin jeg har brukt.... Har tatt et par bilder, om noen skulle være i tvil! Btw; Nå synes jeg Snekker´n og formann bør begrave stidsøksa her! Kan dere ikke ta den diskusjonen via PM da? Sliter med å montere diskettstasjon i en gammel traver her. Tror nok jeg må sløse vekk en hel brennecd på den. Hvilken maskin du brukte? Ville nok trodd du brukte en palm eller .no sånt. Det er forøvrig juks! Ellers tror jeg at en 486 hadde klart det på ca. 1 time. LOL! Ikkeno´ juks nei! Dro frem min gamle proxy-server, en 486 DX 100. Så da vet du! Har forresten nettopp startet utregning av pi på en p1 @ 166. Er nok redd for at den blir ferdig før midnatt... Men, jeg gir meg ikke, og om jeg så må skaffe meg 8086-maskin, skal jeg klare å slå din rekord! (blei nok litt teit, dette *grin* ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 uppdate: XP2500+ @ 200*12=2400 --> 44sekunder! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tabbe meg ut litt her da, ca. 44-46s bør du klare Skrue Ok, du har antakelig rett. Men hvordan? Her må det forskes.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 uppdate: XP2500+ @ 200*12=2400 --> 44sekunder! Har du sett! men mitt oppsett fixer ikke *12 da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Dere er klar over at det er utrolig lett å fake et resultat i superPI? Her er et bilde av et (åpenbart) faket superPI-resultat. Har ikke brukt photoshot, PaintShop eller noe lignende. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har forresten gitt opp i å få den gamle traveren til å kjøre superPI, siden jeg klarte å ødelegge windows-installen når jeg satte virtuelt minne lik 0 i et forsøk på å få enda lavere score. Skal prøve på en eldgammel maskin fra skolen på mandag, heller. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har forresten gitt opp i å få den gamle traveren til å kjøre superPI, siden jeg klarte å ødelegge windows-installen når jeg satte virtuelt minne lik 0 i et forsøk på å få enda lavere score. Skal prøve på en eldgammel maskin fra skolen på mandag, heller. LOL! Ikke gi deg! Btw; Tror oppriktig talt at fake er utelukket her. I alle fall i denne tråden. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg vender sterkt tilbake på mandag... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 btw: kan superPi kjøres på unix? Min far har noen 2x Itanium2 - maskiner på jobb, men de kjører bare Unix. Hadde vært litt fett å se hva de presterte... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ..., Og til dere som engasjerer seg i mitt (elendige) resultat: Har nå kjørt "Optimized Defaults", og landet på uhyrlige 1.min 5sek. Helgen er nesten ødelagt! Skal selvsagt vri litt mer på BIOS, før jeg inntar horisontalen. Med fare for å skyte meg sjøl i foten her, mht OT..... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 btw: kan superPi kjøres på unix? Min far har noen 2x Itanium2 - maskiner på jobb, men de kjører bare Unix. Hadde vært litt fett å se hva de presterte... Pokker´n heller, UNIX-maskiner må da kunne regne, de også? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 btw: kan superPi kjøres på unix? Min far har noen 2x Itanium2 - maskiner på jobb, men de kjører bare Unix. Hadde vært litt fett å se hva de presterte... Pokker´n heller, UNIX-maskiner må da kunne regne, de også? Jaddajada. Rettelse: finnes det en Unix-versjon av superPI? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hm, de fleste sover visst her nå. "Sleep tight"! For min del har jeg testet en rekke forskjellige BIOS-oppsett, men av en eller annen uforklarlig(?) grunn, så ender jeg opp med mine 56-57 sekunder i PI-testen, uansett innstillinger. Noen som trenger et "non-skid" underlag til dårlige vinterdekk? Kom og hent! Det er jo fort gjort å demontere både hovedkort og CPU! *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå