Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

eeer... lastet ned Super-PI har kjørt et par tester... men før jeg sier hvordan det gikk... hva er det egentlig vi måler her?? 32M?? er det initial value finished... or så tiden den tar på det eller??

hjelp!

Du skal kjøre testen "1m", så poster du resultatet her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbaska bra, men du har uforskammet bra kjøling også!

Orker ikke engang tanken på å mekke til noe tilsvarende.... :(

Du som har lagd hjemmelagede vannblokker og sånn? Dette er bare peanuts i forhold, må bare passe på isolering så man slipper kondensen. Skal man bygge slik kjøling selv må nok ha litt mer tiltakslyst enn det jeg har. Kjell Erik har jo starta på et trestegs maskineri, skjønner ikke at han orker. :)

Har kommet gjennom Super PI på 3134MHz nå (begynner å nærme meg 75% overklokk :D), men fikk fortsatt 29s.

Lenke til kommentar

Halve multiplier'ere funker 'riktig' hos deg Kamerat? Lest om det før og at folk kan få problemer med det på nForce3 kort.

For at du skal klare 28 sec i SuperPI 1M må du kjøre RAM'n høyere og fortsatt ha lave timings. OCZ VX f.eks skal klare 260 MHz ++ 2-2-2-10 @ 3.4V. 181 MHz er flaskehals for deg vet du ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Halve multiplier'ere funker 'riktig' hos deg Kamerat? Lest om det før og at folk kan få problemer med det på nForce3 kort.

For at du skal klare 28 sec i SuperPI 1M må du kjøre RAM'n høyere og fortsatt ha lave timings. OCZ VX f.eks skal klare 260 MHz ++ 2-2-2-10 @ 3.4V. 181 MHz er flaskehals for deg vet du ;)

Hei! Halve multipliere fungerer ikke "riktig" på noen A64-CPUer ved 1:1, du kan lese litt om det her.

RAMen min er nok heller ikke problemet, den klarer 270MHz 1,5-2-2-6 3,7V-3,8V (Corsair XMS3500 BH-5). Det jeg har hatt problemer med på systemet mitt er når jeg både skal kjøre høy HTT og høy hastighet på minnet, den er ikke stabil på annet enn 1:2 så for HTT kommer litt over 300MHz. Dette skjer med begge CPUene mine, men er ikke noe problem på FXen siden jeg kan kjøre akkurat den multiplier som passer. :)

Lenke til kommentar
41 sec på p4 3.2E @ 4.0  , fsb 250

kjører en windows install som er fra novemer i forfjor , har kanskje noe å si på scoren ? :D

Virket utrolig høyt.

testet selv med min 2.8E @ 250mhz(ram 5:4) fsb nå. det gav 40 sek

da har pc'n stått på i 3 dager, ca 7mnd gammelt OS

Min beste er 34Sek

Endret av Terje82
Lenke til kommentar

Fikk 41 sec med en A64 3400+ @ 2,5ghz. Er litt lavt synts jeg?

Edit: Fikk den ned i 40 sec nå. Vet ikke hva jeg gjorde.

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...