Endre Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Meget bra tid av dp. Få opp FSB (ikke voltmoddet hovedkortet enda?) så har vi et sekund til. Hadde bare jeg hatt penger til å kjøpe slike greier.... Edit: Han burde bruke Windows 2003 Server istedenfor XP. Endret 17. mai 2004 av Endre Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ser ut som nordmennene begynner å få fart på sakene. Selv om han bare er 17år gammel, så stopper ikke det dp i å sette en soleklar norgesrekord i super-pi 1M. Hvordan i granskauen kan en 17åring finansiere slikt utstyr. Jaja, noen er heldige... Men all honør til dp for syke pikalkulasjoner (Beklager for OT). Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 P4 3.2 Asus P4C800-E Corsair XMS3500 1Gb Ikke noe er klokket, alt standard. 45sec Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ser ut som nordmennene begynner å få fart på sakene. Selv om han bare er 17år gammel, så stopper ikke det dp i å sette en soleklar norgesrekord i super-pi 1M. Hvordan i granskauen kan en 17åring finansiere slikt utstyr. Jaja, noen er heldige... Men all honør til dp for syke pikalkulasjoner (Beklager for OT). Har vel lite med alder å gjøre , her er det vel snakk om foreldre som finansierer både cpu og extremkjøling, har du da intressen i tillegg betyr alder lite/ingenting. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 28sec ja, det skulle da være overkommelig med min XP 2500+ Blir lei meg når jeg ser hva andre får til *ønske seg nytt system* On-topic: min stoppet på 42sec, hadde bare systemet klart én FSB til så tenker jeg jeg hadde klart 41 , ingen som vet hva jeg kan gjøre? vcore: maks (1,85) vdimm: maks (2,8) FSB: 207 (klarte samme res med både 205,206 og 207 FSB, så jeg regner med at på 208 hadde jeg hatt ett sekund mindre) MP: 12 Prøvde å stille AGP minnet volt, men uten hell Jeg vet at minnet så vidt er stabilt på DDR 396 med 2-2-3-8 på 2,8V, der er det kanskje noe å hente? Ønsker ikke å voltmodde i første omgang, driver og pusser opp kabinettet nå så jeg skal se hva det gjør med kab-tempen, men tror ikke det utgjør noe. Bruker da boxed kjøleren som var med prosessoren og ønsker heller ikke å bytte den med det første blir vanskelig dette her Så.. hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Hvordan i granskauen kan en 17åring finansiere slikt utstyr.Jaja, noen er heldige... Men all honør til dp for syke pikalkulasjoner (Beklager for OT). Det er ikkje umulig å finansiere noko slikt sjøl om du er 17. Det året eg var 17 tente eg rundt 55000 kr. Om ein tar hensyn til prisstigningen/lønnsauken så blir det ein god del tusen meir. . . . men skal du tene noko slikt, gå på skule, sitja krombøygd over dataen og samtidig vere sosial må du utvide døgnet med ca to - tre timar. Edit: Så var det den der skatten då. Endret 22. mai 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 46 sekund.. de med pc2100@150 og amd xp-m 2400+@2,5ghz (trur eg) litt drit med den rammen... Lenke til kommentar
formann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ser ut som nordmennene begynner å få fart på sakene. Selv om han bare er 17år gammel, så stopper ikke det dp i å sette en soleklar norgesrekord i super-pi 1M. Hvordan i granskauen kan en 17åring finansiere slikt utstyr. Jaja, noen er heldige... Men all honør til dp for syke pikalkulasjoner (Beklager for OT). Har vel lite med alder å gjøre , her er det vel snakk om foreldre som finansierer både cpu og extremkjøling, har du da intressen i tillegg betyr alder lite/ingenting. Grav litt mer du.. så skal du nok få se at det du sier stemmer svært dårlig. De fleste er enige i at det er en svært god score. Tror du 3dm01 scoren hans er easy match selv om man har god kjøling? Han har faktisk verdensrekorden i 3dm01 med 2.4C og 9800Pro.. tror ikke du vet helt hvor vanskelig det er å få skikkelig gode scores. Hadde du tatt skrittet videre fra å benche med umoddede vannkjølte komponenter, så hadde du nok raskt funnet ut at det er ikke bare bare. Jo høyere man kommer, jo vanskeligere blir det. Selv om dere ikke er bestevenner, så synes jeg det er smålig og barnslig å tilskrive alt penger, og ikke dyktighet. En god score, er en god score. Spiller ingen rolle hvem som har den. Du vet kanskje at han jobber ved siden av skolen for å finansiere hobbyen sin selv? Endret 22. mai 2004 av formann Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ser ut som nordmennene begynner å få fart på sakene. Selv om han bare er 17år gammel, så stopper ikke det dp i å sette en soleklar norgesrekord i super-pi 1M. Hvordan i granskauen kan en 17åring finansiere slikt utstyr. Jaja, noen er heldige... Men all honør til dp for syke pikalkulasjoner (Beklager for OT). Har vel lite med alder å gjøre , her er det vel snakk om foreldre som finansierer både cpu og extremkjøling, har du da intressen i tillegg betyr alder lite/ingenting. Grav litt mer du.. så skal du nok få se at det du sier stemmer svært dårlig. De fleste er enige i at det er en svært god score. Tror du 3dm01 scoren hans er easy match selv om man har god kjøling? Han har faktisk verdensrekorden i 3dm01 med 2.4C og 9800Pro.. tror ikke du vet helt hvor vanskelig det er å få skikkelig gode scores. Hadde du tatt skrittet videre fra å benche med umoddede vannkjølte komponenter, så hadde du nok raskt funnet ut at det er ikke bare bare. Jo høyere man kommer, jo vanskeligere blir det. Selv om dere ikke er bestevenner, så synes jeg det er smålig og barnslig å tilskrive alt penger, og ikke dyktighet. En god score, er en god score. Spiller ingen rolle hvem som har den. Du vet kanskje at han jobber ved siden av skolen for å finansiere hobbyen sin selv? Nemen HALLO I LUKEN, hvor ser du jeg kritiserer hans ferdigheter, jeg skriver at ALDER betyr lite. Ellers skriver jeg at hans foreldre finansierer, dette sa han selv den tiden han var på msn og kontaktet meg daglig. Så skriver jeg vidre INTRESSEN og her kommer det jo akkurat det du annklager meg for, nemmelig intressen for det du holder på med= å tillegne seg kunnskaper om ting. SVÆRT SÅ HÅRSÅRE I DAG, men det var vel ikke annet å regne med siden det var jeg som svarte Endret 22. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har lært å lese undertoner i innlegg vet du.. og gjett hvem som har lært meg det?! Det er jo ganske klart at du mener kjølingen og penger gjør alt for han. Du skrev jo en kommentar tidligere ang dette. I 3dm01 tråden om jeg ikke husker helt feil. Men la oss glemme hele saken.. jeg vil jo ikke at du skal føle deg forfulgt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har lært å lese undertoner i innlegg vet du.. og gjett hvem som har lært meg det?! Det er jo ganske klart at du mener kjølingen og penger gjør alt for han. Du skrev jo en kommentar tidligere ang dette. I 3dm01 tråden om jeg ikke husker helt feil. Men la oss glemme hele saken.. jeg vil jo ikke at du skal føle deg forfulgt. Vel jeg leser også mellom linjer, ja sogar den siste linjen din trengte jeg ikke lese mellom en gang. Men jeg føler meg ikke forfulgt her på forumet som du anntyder,men siden du åpenlyst hører til et annet får jeg stille deg samme spørsmål som jeg fik fra deg da jeg logget meg på IRC Ocshott.no som lød " Hva gjør du her" Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har lært å lese undertoner i innlegg vet du.. og gjett hvem som har lært meg det?! Det er jo ganske klart at du mener kjølingen og penger gjør alt for han. Du skrev jo en kommentar tidligere ang dette. I 3dm01 tråden om jeg ikke husker helt feil. Men la oss glemme hele saken.. jeg vil jo ikke at du skal føle deg forfulgt. Vel jeg leser også mellom linjer, ja sogar den siste linjen din trengte jeg ikke lese mellom en gang. Men jeg føler meg ikke forfulgt her på forumet som du anntyder,men siden du åpenlyst hører til et annet får jeg stille deg samme spørsmål som jeg fik fra deg da jeg logget meg på IRC Ocshott.no som lød " Hva gjør du her" Første jeg skrev til deg var: "Heisann.. er du på IRC også da " Prøvde bare å være hyggelig, og jeg skjønner ikke helt at den komentaren kan misforståes. Spurte aldri deg hva du gjorde på kanalen. Mulig noen andre gjorde det, men ikke jeg. Har aldri hatt noen problemer med at du er på kanalen, og det burde du skjønne selv når jeg bannet to som oppførte seg dårlig, og slang dritt til deg. Jeg forsvarte alså deg. Hva jeg gjør her? Well.. har vel hengt her på forumet de siste 18-20mnd.. så jeg skjønner ikke helt hva som er galt i det. Er det noe galt i at jeg er her? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Nei for meg er det ikke noe problem , jeg ser helst at flest mulig er her og at aktiviteten er på topp. Endret 24. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Uæh, man skulle visst aldri ha nevnt noe om finansiellt goder her gitt. Men det går vel mest på prioriteringer. Jeg personlig har tjent opp en god del penger på div. arbeid, og kunne godt sløst bort alt på hardware, men velger å ikke gjøre dette pga. at jeg vil helst slippe studielån, ha bil osv. Men noen er ekstra heldige og kan få alt dette. Uansett er det dp driver på med så absolutt ikke noe alle kan klare, da ville vi sett en hel haug med andre som satte rekorder med ditt og datt. Nok off-topic nå, sorry om det ble for mye for noen. For å komme litt på sporet igjen kan jeg si at P75'en min har regnet på 1.mill siffer i pi i over en time nå og er ikke ferdig (Tror den har låst seg). Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kommer ned på 40 sekunder, med en P4C 2.8 @ 3.7 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Haa, slå 1 minutt og 08sekunder , noen høyere? (ironi) Forventer noe bedre når jeg får min A64 Endret 31. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
gautem Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 56 sek fikk jeg, og det med 4x3ghz xeon. Overraskende lite. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Haa, slå 1 minutt og 08sekunder , noen høyere? (ironi)Forventer noe bedre når jeg får min A64 P75'en min brukte over en time En time, 3 minutter og 41 sekunder for å være nøyaktig. (Tror den låste seg en god stund i tillegg though ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Haa, slå 1 minutt og 08sekunder , noen høyere? (ironi)Forventer noe bedre når jeg får min A64 P75'en min brukte over en time En time, 3 minutter og 41 sekunder for å være nøyaktig. (Tror den låste seg en god stund i tillegg though ) he he he he. Må prøve på den gammle P100 jeg har stående i garagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå