Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dum den der nei, selv har jeg gitt opp hele klokkingen da dette A64 systemet er bare dritt, blir nok en pause til Intel kommer med socet T.

Eneste testen jeg klarer å få høyere score i en med min P4 er i 2001 ellers er alle mine res med P4 3,2.

Har prøvd det meste 3 forskjellige cpuer 4 hk og et uttall av minnebrikker , men uten voltmod og prommy ser det ikke ut som det lar seg klokke noe særlig.

Har også fått tips og hjelp fra de som er experter på amd men uten hell.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
1m 03 sek..

Dette er med:

2200+ thorton @ 2.25 GHz (1.7v)

Abit NF7-S (1.7v)

768MB TWINMOS PC2100

Jeg får 46sec med dette oppsettet:

XP2000+ thorton @ 2200mhz

Epox 8RDAE (200fsb)

2x256mb twinMOS PC3200 2-3-3-7

Rart det skiller så mye, vi har jo ganske likt oppsett. Har rammen så mye og si?

Lenke til kommentar
Ikke dum den der nei, selv har jeg gitt opp hele klokkingen da dette A64 systemet er bare dritt, blir nok en pause til Intel kommer med socet T.

Eneste testen jeg klarer å få høyere score i en med min P4 er i 2001 ellers er alle mine res med P4 3,2.

Har prøvd det meste 3 forskjellige cpuer 4 hk og et uttall av minnebrikker , men uten voltmod og prommy ser det ikke ut som det lar seg klokke noe særlig.

Jeg håper du har tengt å gi NForce 3 250 en sjangs!

Lenke til kommentar

Tja, får se . Har jeg den fortsatt blir jeg nok å teste den ut . Min uttalelse må ikke tolkes dit hen at jeg mener det er en dårlig cpu, for det er det ikke. Men den er dårlig egnet til klokking for oss som ikke voltmodder og bruker extremkjøling , dette kan selfølgelig ligge i hovedkortene og nettop det vil vel nForce 3 250 gi svar på.

Lenke til kommentar

Jeg håper du har tengt å gi NForce 3 250 en sjangs!

har du Duron, men har bilde av AMD A64 (har ikke noe imot AMD A64)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...