Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Tør jeg yppe meg frempå med 36s :thumbs:

2.8 @ 3.8 272 FSB.

1.7500 volt (i bios) viste 1.7750 i cup-z :o

Temp: 20 til 30 grader.

Geli platinum 500MHz @ 544MHz Vet ikke cas og alt det. men jeg stilte ikke på noe. Så da kan det hende de var 2.5 4 4 8.

Stabilt? Ikke F***en :green:

Bilde? Tja, noen som kan si meg hvor screenshots legger seg :)

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare minner om at det gir en veldig boost å gi superPI prosessen REALTIME prosess prioritet, hjelper veldig her hos meg ihvertfall.

For de som eventuelt ikke skulle vite hvordan man gjør det:

(Windows XP pro, antar det gjelder home også) CTRL+ALT+DEL, browse til superPI prosessen(enkel å finne, den heter superPI, enkelt og greit), høyereklikk, set process priority -> Realtime. Ferdig.

Jeg ligger enda på 39sek, selv ikke 226*11.5 klarte jeg å få den ned i 38sek på(selv om det hjalp veldig på CPUmark).

Lenke til kommentar
Jeg ligger enda på 39sek, selv ikke 226*11.5 klarte jeg å få den ned i 38sek på(selv om det hjalp veldig på CPUmark).

Ikke klag, jeg kjørte både 227x11,5 og 220x12 (2650MHz!) uten å komme ned på 39... :(

Jeg brukte W2k, mulig XP faktisk er raskere i Super PI, ihvertfall det japsene bruker.

Kjørte i Realtime ja, noen ganger hjalp det, andre ganger ikke.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

Ikke klag, jeg kjørte både 227x11,5 og 220x12 (2650MHz!) uten å komme ned på 39... :(

Jeg brukte W2k, mulig XP faktisk er raskere i Super PI, ihvertfall det japsene bruker.

hmm jeg fikk 39 sek og kjørte under 2600 mhz... var rundt 210-220 fsb 1:1 2-3-3-6 mer husker jeg ikke helt..

:D

Lenke til kommentar

hmm jeg fikk 39 sek og kjørte under 2600 mhz... var rundt 210-220 fsb 1:1 2-3-3-6 mer husker jeg ikke helt..

:D

sjønner ikke hvordan du klarte det når jeg kjørte 227x11 1:1 2-2-3-11 og fikk 41 :scared:

Lenke til kommentar
fekk 1 min 15 sek.... p4 2.8 ghz. (med prgm som kjørte i bakgrunnen)

men kan vi få sjå kva tal som vert rekna ut? hadde vert kjektå vite kva som f.eks er det 1 mil. talet til pi, imponere mattelæraren litt :yes:

Ja, talet skrivs till filen pi_data.txt i samma katalog som du har super_pi.exe

Lenke til kommentar

siden jeg bar bytta bort min pc, lappa jeg sammen en 900 duron til og surfe med. pi score. tja 2m og 46 sek... he he

plaster på såret må da være at de er en athlon 64 3000+hk på vei i posten.

selv om jeg ikke tror at den vil virke med mitt twinmos 3200 minne. ja ja

Lenke til kommentar
sjønner ikke hvordan du klarte det når jeg kjørte 227x11 1:1 2-2-3-11 og fikk 41 :scared:

Vel, det blir vel bare drøyt 2.5Ghz, og husket du å gi realtime prioritet til superPI?

EDIT: i tillegg gir det omlag 1sek forbedring å sette minnet til å jobbe i dualchannel.

Endret av menT4l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...