Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som lurte på om jeg hadde automatisk overklokking på: Nei, min maskin er ikke overklokket i d hele tatt.. ikke en plass.. kan jo ta screenshot av super pi hvis dere ikke tror meg? Kjørte super pi på maks og fikk 39sek.

ThaAndre

ja..vi må nok ha screenshots :yes:

Lenke til kommentar
Til dere som lurte på om jeg hadde automatisk overklokking på: Nei, min maskin er ikke overklokket i d hele tatt.. ikke en plass.. kan jo ta screenshot av super pi hvis dere ikke tror meg? Kjørte super pi på maks og fikk 39sek.

ThaAndre

hva mener du med å kjøre super pi på maks? ta et printscreen av super pi, med cpu-z oppe på siden. hvis du får 39sek så er jeg overbevist om at det er dynamisk klokking. er ikke mulig å få 39sek på en P4 2.8ghz uklokket.

Lenke til kommentar

ThaAndre

print me that screen baby :cool:

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

39 sek på xp2500 og luft. Xp2500@2572(223x11.5)MHz, Abit nf7-s v2, geil gd@2-3-2-11 DC. Alt står i ei LianLi pc6099 kasse og jeg hadde kassa oppi stolen og stolen inntil vinduet *trekke pusten* og vinduet åpent når jeg kjørte testen ;)

Ps. Jeg bor i Tromsø, det var kaaaaaaaldt ja :cool:

Endret av menT4l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...