Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Fått litt bedre tid.Cpu her trenger tid for kommer seg.Håper med 3.2ghz og opp mot 250 på ram så går 26sek :)

 

 

*edit bild er update side nå bruker jeg par tweakings til :) Har jo gansk godt tweak win xp installsjon som hjeper sikker litt

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fått litt bedre tid.Cpu her  trenger tid  for kommer seg.Og får tweaking ramting litt til såg kom merker 26sek også

6117692[/snapback]

Er det på grunn av at jeg kjører to tester at du får så mye bedre score enn meg? :hmm: JEg har en del mhz mer enn deg på ram da. Eller kanskje jeg må begynne å tenke på å reinstallere win :roll:

Lenke til kommentar
3800 har kin 512kB per kjerne mes 4400 har 1mB per kjerne.... sant?

6118687[/snapback]

512KB og 1MB ja, stemmer.

 

Jeg taper ant. noe der ja, men tenkte ikke det skulle være så mye, jeg har jo en god del mer båndbredde på ram (262mhz 2-2-2-5).

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått testa det skikkelig, brkte 29 sec.

 

Amd 64 @ 3000 mhz

Corsair Ram @ 218 Mhz

6119064[/snapback]

 

Host opp et bilde du. Er det virkelig så vanskelig å trykke print screen når du er ferdig og lime inn i paint?

 

Noe sånt som dette:

SuperPi1M-2947mhz-267memtight.jpg

 

edit: og ikke kom med noe crap om at du gjør det bare for moro skyld. Har du ikke bilde, lar du være å poste.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Enig!

Det er jo nok av folk som juger penger i lommeboka si også....

En forutsetning bør jo være også her, et scrshot av resultatet. Det kan da umulig være så vanskelig å få til dette?

6121556[/snapback]

Og så kan det umulig være så vanskelig å fake et screenshot.

Så jo tråden om ham som hadde x1800xt uker før det kom i butikken eller noe, da var det bare et bilde der han hadde byttet ut noen tall...

Lenke til kommentar
Slapp av da lenniz. Greit med et bilde, men det går vel ann å tro noen hvis de skriver cpu hastighet og ram hastighet?

Jeg på min side fikk 27.5 sec eller noe med min gamle cpu. (Opteron [email protected] eller noe med ram 1/1)

6121317[/snapback]

 

 

27.5sek med 2850 på cpu? .. var nok heller "eller noe" :)

6121407[/snapback]

 

Husk at jeg da hadde ram på 315MHz

Lenke til kommentar
Slapp av da lenniz. Greit med et bilde, men det går vel ann å tro noen hvis de skriver cpu hastighet og ram hastighet?

Jeg på min side fikk 27.5 sec eller noe med min gamle cpu. (Opteron [email protected] eller noe med ram 1/1)

6121317[/snapback]

 

 

27.5sek med 2850 på cpu? .. var nok heller "eller noe" :)

6121407[/snapback]

 

Husk at jeg da hadde ram på 315MHz

6122528[/snapback]

 

For min del kan du gjerne ha ram på 12421412 mhz. Same shit, host opp bilde.

Lenke til kommentar

Jaja. Verden vil bedraes, og menneskene med den.

Den som ofrer både sjel og moral for å lyve til seg noen stakkars tall, synes jeg virkelig synd på.

I det lange løp er det jo en selv som taper på det, ved at man før eller siden mister sitt ansikt ovenfor omverdenen.

Noen kan sikkert leve med det? Stakkars dem. Verre er det at man bidrar til å bryte ned troverdigheten i forumet, og dermed er med på nok et spadestikk i en slik retning. Og det ønsker vi jo ikke?

Juksemakere finnes det jo nok av, både her og der.

Den / de som måtte føle seg truffet, skal uansett få et DIGERT spark fra meg, der sola aldri skinner! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...