Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
min dual superpi..

5757308[/snapback]

"Sjef"... :D

Meget bra.. meget bra...

Du vil sikkert selge den Opteron'n nå til en rimelig pris... :D

PS.

Bare til info...

Her er T2600 på default hastighet i en Dell laptop i samme øvelse.. (riktignok bare en core)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra.. meget bra...

Du vil sikkert selge den Opteron'n nå til en rimelig pris...  :D

Den er ikkje til salgs enda! hehe, hvis det var det du mente..

Har kun hatt den siden lørdag. Må sies at den er overhode ikkje stabil på 3.05GHz! Men eg klarte dual superpi 1MB..

Det er en 170 0550VPMW, som er meget vanskelig å få tak i.

Fikk den sendt fra USA til meg.

Men disse CPUene (0550 VPMW) er kjent for å ha en meget temp sensetiv Core0, noen som også gjelder mitt eksemplar.

Går temp over 47-48 grader så blir Core0 ustabil., tillegg er disse CPUene mye varmere enn andre DC cpuer..Så her kreves god vannkjøling.

Har dårlig råd nå (student) så eg må vente med å kjøpe inn en ekstra radiator til vannkjølinga. Håper bare eg kan ta meg råd til en til radiator, tror det vil få ned gradene litt til.

Så skal eg kanskje fjerne IHS etterhvert også..

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

Meget bra.. meget bra...

Du vil sikkert selge den Opteron'n nå til en rimelig pris...  :D

Den er ikkje til salgs enda! hehe, hvis det var det du mente..

Har kun hatt den siden lørdag. Må sies at den er overhode ikkje stabil på 3.05GHz! Men eg klarte dual superpi 1MB..

Det er en 170 0550VPMW, som er meget vanskelig å få tak i.

Fikk den sendt fra USA til meg.

Men disse CPUene (0550 VPMW) er kjent for å ha en meget temp sensetiv Core0, noen som også gjelder mitt eksemplar.

Går temp over 47-48 grader så blir Core0 ustabil., tillegg er disse CPUene mye varmere enn andre DC cpuer..Så her kreves god vannkjøling.

Har dårlig råd nå (student) så eg må vente med å kjøpe inn en ekstra radiator til vannkjølinga. Håper bare eg kan ta meg råd til en til radiator, tror det vil få ned gradene litt til.

Så skal eg kanskje fjerne IHS etterhvert også..

5761024[/snapback]

nå når det er så kaldt kan du vel bare henge raddisen ut av vinduet.billiger en å kjøpe en til.kondens er ikke noe fare.

Lenke til kommentar

hmm.. snodig.. min 2400+ Socket A slår en Socket 754 Sempron 2800+ (256Kb cache på begge) med 5% overklokk på 2400+ :cool:

post-72646-1142587117_thumb.jpg

142FSB = 54,485 Sec

:cool:

143FSB = 52,172 Sec

blir bare bedre og bedre

Endret av Sweet
Lenke til kommentar

Heisann, score man dårliger når man Cache 512 Level2!? eller er det minne som gjør det? Jeg kommer ikke under 31 sec :( med min 2.4ghz 3800+ venice DH-E6,512L2.kansje eg får mer når jeg får clocka mer, venter på ny vifte :D

post-92874-1143247501_thumb.jpg

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar
Heisann, score man dårliger når man Cache 512 Level2!? eller er det minne som gjør det? Jeg kommer ikke under 31 sec  :(  med min 2.4ghz 3800+ venice DH-E6,512L2.kansje eg får mer når jeg får clocka mer, venter på ny vifte  :D

5807963[/snapback]

Fin klokk på lust det der :)

Lenke til kommentar
Hmm, 48 sekunder med Athlon64 X2 4200+ (2x2.2GHz) :mad:

5823458[/snapback]

du det kan ikke stemme! du må sikkert velge sånn at du kjøre begge kjernene :D

eg får jo 31.500 sec,amd 64 2.4 ghz 3800+ en kjerne. litt klokka. når den ikke er klokka 35 sec. din (2x 2.2ghz)4200+ bør jo være raskere en min 3800+ 1 kjerne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...