Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

En liten oppdatering etter å ha byttet til enda billigere DDR2 (Geil Value).

Ser ikke ut til at CPU'en vil noe høyere enn FSB210..selv med høyere VCOre (har dog ikke prøvd mer enn 1.475)..

post-40756-1141667521_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du har selvfølgelig husket å stille på  pci-e klock TL1000S?

5711912[/snapback]

 

Er nok ikke det som er problemet nei... må jo over FSB220 før det er nødvendig å "tukle" med PCI-E frekvens (ref. formel FSB/PCI-E >=2.2).

Tror rett og slett 66% overklokk er det denne CPU'en tåler med "normale klokke-tiltak".. Greit nok forsåvidt.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Forsåvidt et greit resultat det. Fikk 33 eller 34 sek med min 930 på 3.9 ghz :D 

Det er en Pentium 506 eller noe du har klokka der?

5712772[/snapback]

 

Jepp. en 506.. "billig og bra"... Det gikk en i dag for kr. 690 på lagersalg PS-Data.. Mye ytelse til lav pris..(hadde jeg ikke allrede hatt en hadde den vært på vei til meg nå).. :D

Overraskende kjølig (alt er relativt).. Går ikke over 50grader (ifølge Bios) på mitt hk ihvertfall (AC Freezer 7 Pro @ 7V).

Lenke til kommentar
takker

men er ikke fire brikker en liten hindring?

5714455[/snapback]

Jo, men 2GB RAM er noe man må ha til de fleste nye spillene som er kommet samt de som kommer i framtiden. Når jeg skal benche hiver jeg bare ut de dårligste VX'ene (PC4000).

 

2x1GB blir det senere en gang i tiden, er ganske så blakk etter kjøpet av X1900XT.

Lenke til kommentar
takker

men er ikke fire brikker en liten hindring?

5714455[/snapback]

Jo, men 2GB RAM er noe man må ha til de fleste nye spillene som er kommet samt de som kommer i framtiden. Når jeg skal benche hiver jeg bare ut de dårligste VX'ene (PC4000).

 

2x1GB blir det senere en gang i tiden, er ganske så blakk etter kjøpet av X1900XT.

5714494[/snapback]

ja 2gig er et must når en spiller

Lenke til kommentar
takker

men er ikke fire brikker en liten hindring?

5714455[/snapback]

Jo, men 2GB RAM er noe man må ha til de fleste nye spillene som er kommet samt de som kommer i framtiden. Når jeg skal benche hiver jeg bare ut de dårligste VX'ene (PC4000).

 

2x1GB blir det senere en gang i tiden, er ganske så blakk etter kjøpet av X1900XT.

5714494[/snapback]

 

Klarer du ikke tRas lavere enn 8?

Lenke til kommentar
Joda, gikk ned til 4 og det hjalp ca. 0.05s

Lavere enn det og scoren ble dårligere, virker som om tras 0 bare hjelper på 2x512MB.

 

30.531s er jeg på nå. Skiftet dram response time fra fast til fastest.  Kan sikkert komme meg ned under 30.5 hvis jeg slår av antivirus og noe annet dritt, men det er ikke poenget..

5714609[/snapback]

 

Samme som jeg får med pressyen @ 4.25Ghz ca :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...