Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du ligger på tredje plass Kamerat...

1. Svensken

2. Formann/Arne Anka

3. Kamerat

Eller tar jeg helt feil nå?

Blir vel egentlig fjerde plass på meg, siden Formann og Arne Anka er på delt andre. Det må også sies at jeg kjører med VapoChill, mens Formann har vann og Arne Anka har luft, de har vært svært heldige med CPUene sine.

Lenke til kommentar
blir vel 4 plass ja..

hmmm, ingen med en P4 2.4C blodoverklokket her? De kommer jo til å rule super pi "konkurransen" pga sykt høy FSB.

syntes å ha sett en signatur eller to som inneholdt en 2.4C @ 3.6...

Artic hadde en ganske godt klokka 2.4..

Lenke til kommentar

"Artic", "Snillfisk" og "Slafsehund" er de med høyest P4 frekvens hvis jeg ikke tar helt feil... Glemte helt "Snekkern" da!

Overklokking.no skulle hatt en resultatliste hvor man kunne laste opp resultatet sitt i Super Pi/3DMark 2001se/2003. Eventuelt en printscreen av Cpu-Z..

Lenke til kommentar

Nå har jeg lært......

Formann har nå nærmest leid meg gjennom visse deler av bios. Og takket være det har jeg omsider fått karra meg under 50 sek! *grin*

Nærmere bestemt 48, med en nærmest blodsprengt CPU. For at den i det hele tatt skulle være med på leken med 164*15 (2,4Ghz), måtte den fores med 2,1volt!

Jeg tror jeg gir meg der, ellers tar det vel snart fyr her.

Takk igjen til formann! :)

Lenke til kommentar
tar jo evigheter med 32M. er ikke vits å sjekke engang.

bra at du fikk karret deg under 50 sek skrue.. men 2.1v var vel kanskje litt mye..?

2,1volt er definitivt i meste laget ja! er nede på 1,7v igjen nå, og da kjører CPU helt greit på 2,2Ghz.

Super PI-score med den settinga? 51.

Lenke til kommentar
tar jo evigheter med 32M. er ikke vits å sjekke engang.

bra at du fikk karret deg under 50 sek skrue.. men 2.1v var vel kanskje litt mye..?

2,1volt er definitivt i meste laget ja! er nede på 1,7v igjen nå, og da kjører CPU helt greit på 2,2Ghz.

Super PI-score med den settinga? 51.

51 er ikke så ille da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...