crazylazyboy Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hei igjen Jeg var nødt til å nullstille min Samsung Galaxy I9300 etter en softwarefeil. Jeg la alle bilder og musikk over på SD-kortet pluss at jeg tok backup av noen apper etter denne guiden http://www.candycrushcentral.com/2013/08/how-to-backup-candy-crush-progress-without-facebook.html Candy crush har jeg spilt i 2 år og er godt over level 400 så jeg trodde jeg har gjort alt for å ikke miste det nå. Jeg tok ut SD-kortet og tok fabrikkinnstilling Men nå kan jeg altså ikke oppdrive en eneste fil fra SD-kortet igjen selv om alt ligger der. Kobler jeg til pcen kan jeg åpne alle bilder og musikk uten problemer. Men jeg kan på ingen måte vise det på mobilen. Har noen en løsning på dette? Tusen takk Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Flytt alt over på PC-en. Formater kortet i mobilen. Flytt alt tilbake igjen fra PC-en. 2 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Flytt alt over på PC-en. Formater kortet i mobilen. Flytt alt tilbake igjen fra PC-en. Så det er så greit ja Tusen takk, ser denne tråden bare ble dum så den er bare å slette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå