Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis eksen til daten din poster på veggen til daten din

Eks som poster datens fb vegg full av erklæringer  

15 stemmer

1. 1. Hva ville du tenkt hvis eksen til daten din poster fb vegg full av erklæringer?

• At de ikke var ferdige med hveandre
      3
    • at hun/han ikke var ferdig med daten din
      4
    • at du burde tenke at dette forholdet mellom deg og daten vil ta slutt snart
      1
    • du ville slått opp, siden han/hun lar situasjonen være sånn
      5
    • Du ville fortsatt å date vedkommende uten problem
      2
  2. 2. Hadde du vært interessert i å date en som kun har halvannen måned igjen i vikarjobb i ditt distrikt når vedkommende er fra et annet land?

• Ja
      4
    • nei
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være flere grunner avhengig av innholdet til innleggene, men å uttrykke savn til en eks synes jeg er uakseptabelt mens man er i et annet forhold. Hvis begge disse personene sier slike ting til hverandre sier det seg selv at de sannsynligvis fortsatt føler noe mer enn vennskap for hverandre, eller at det nye forholdet ikke går helt bra. Å ha kontakt i det hele tatt uten at man hadde ikke jeg likt, og da mener jeg det beste er å si det til date'n ordentlig uten å finne på noe tull som å gi hint date'n ikke forstår, begynne å krangle eller si noe som kan såre date'n. Hvis man får en følelse av sjalusi, for all del innrøm det med en gang. Det kan fortsatt være andre grunner til at date'n har kontakt med eks'en på dette vis, og det er vanskelig å vite uten flere detaljer. Hva enn man gjør med problemet, å snakke ordentlig sammen er det første og viktigste man bør gjøre. En god samtale vil avklare hva begge parter egentlig vil. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...