Mann190 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hei! Er i Forsvaret nå, dimmer til jul, Og vil starte på NTNU (marin tek) til høsten. Har 60,5 poeng når jeg er ferdig med førstegangstjenesten, med fordypning i matte s2 og fysikk 2. Mangler da så klart r2, for å komme inn på siving. Har meldt meg opp til eksamen 28. november, og kjøpte boka i går, så spørsmålet er: hvis jeg bare satser på en 4-er(må ha 4 for siving NTNU), hva bør jeg prioritere i r2-pensum, og hva bør jeg nedprioritere? Hvis jeg stryker/får mindre enn 4, så er planen uansett å gå sonans til våren, men sparer mye penger og tid ved å klare det nå! Håper noen av dere kjærlige sjeler kan hjelpe meg =) Lenke til kommentar
LesDeuxII Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Anbefaler å se på tidligere eksamen, pleier å være samme mønster som går igjen typ derivering, integrering på del 1 + noe mer, regneregler for cosinus og sinus, integrering/derivering av funksjoner i praksis, rekker og vektorer i tre plan. Du bør prioritere å ihvertfall lære deg basic av alt dette ettersom det er vanlig at det er få oppgaver med mange poeng, og selv med basic kunnskaper kan du fort ende på 2-3'er. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Okei. Men tror dere at der er mulig å få til en 4-er på eksamen med bare basickunnskaper innenfor de fleste emnene? Er det noen ting man kan kutte helt, og evt andre ting man burde se dypere inn i? Setter pris på flere synspunkt =) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det er nok mulig å få en firer, men du sier du har tenkt deg inn på NTNU, da trenger du mer enn basiskunnskapene. Bruk heller neste halvår og lær deg det skikkelig da fremfor å gå på en smell første semester på studiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå