Lucky-Looser Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Leter etter ett godt strategi spill som Command Conquer Generals. Setter stor pris på alle forslag. Søker etter spill som kan spilles i team. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 C&C Tiberium Wars. Age of Empires serien, selv om det ikke akkurat er moderne krigføring. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Du kan jo sjekke ut Planetary Annihilation. Hvor likt det er Generals kan vel diskuteres, men det er ihvertfall et av de få, store nysatningene i RTS-sjangeren. En sjanger de fleste nok er enige om at ikke har fått sin rettferdige oppmerksomhet det siste tiåret. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Sjekk ut Wargame Red Dragon! Det er et strategispill med litt mer relisme enn de fleste RTS. Her nytter det ikke å kjøre 100 like tanks rett på fienden å tro man vinner. Her er en video av en match som spilles 2v2: Spillet kan spilles fra 1vComputer til 10v10 på kjempe kart! Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Jeg ønsker flere tips, og takker for dem som har svart til nå. Ønsker flere!!! Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Starcraft 1-2 , Warcraft 2-3 , Homeworld 2, Star Wars : Empire at War, Sins of a Solar Empire, Rise of Nations - Rise of Legends , Total Annihilation - Supreme Commander 1-2. CnC red alert 1-2-3. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 C&C Generals er det beste spillet, mener jeg. Skal du prøve andre stratergispill kan jeg foreslå Rise of Nations, den finner du på Steam. Du kan eventuelt laste ned maps og andre fan skapte mods på diverse sider til C&C. 2 Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Takker så mye, men er ute etter noe som er så likt som mulig som C&c Generals. Det er så konge. Spilt Generals siden 2007. og da mener jeg spil fra 2-10 timer omtrent hver eneste dag. Så søker noe som matcher helt. Som hånd i hanske Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Hallo folkens. Kjør på med flere forslag da. PLZ Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Realiteten er vel at det ikke finnes noe som "er så likt som" C&C Generals som mye av det som er nevnt her. Company of Heroes er på en måte det samme det også; samle ressurser, kontrollere områder, krige. Men settingen er naturligvis radikalt forskjellig. Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Jo, ser den. Men nå er server nede. Og spillet virker ikke på Gameranger. Noen andre servere for C&C ? Fine med C&C er så intenst morrsomt når man spiller 2vs2 eller 3vs3. g spilletiden er ikke evig Men merkelige er att ikke noen nye etterkommere kan gå i C&C fotspor. Nesten alle mener jo C&C er beste RTS spillet noen sinne. Irriterende og ikke ha noe like bra og spille på i vinter altså. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har ikke C&C Generals LAN-modus? Husker det var buggy som fy og ting kunne tryne hardt om man hadde 50-100 tanks, helikoptre og fly hver.. Men dog, det skal være fullt mulig å spille lokalt, om ikke annet. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hallo folkens. Kjør på med flere forslag da. PLZ Your prayers has been answered son. http://www.gamer.no/artikler/weestwood-veterananes-nye-strategispel-har-fatt-dato/165939 Kan fortsatt floppe, Universe at War er kanskje det nærmeste du kommer C&C Generals da Generals har helt annen flyt og unit controll enn Red Alert 1-2. Men Universe at War er fortsatt ganske forferdelig. Alternativt har du alltid Red Alert 3 og Tiberium Wars, men de suger til og med mer enn Universe at war etter min mening, men som sagt, anbefaler at du tester de selv Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Takker for innlegg. Dem som bygget C&C Generals slipper ut nytt spill 23 januar . Men det er jo Space opplegg. Hater dette herre med romskip osv. Men jeg prøver meg på Red Dragon, lastet det ned i går. Mye og sette seg inn i der, men virker ok så langt. Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Sjekk ut Wargame Red Dragon! Det er et strategispill med litt mer relisme enn de fleste RTS. Her nytter det ikke å kjøre 100 like tanks rett på fienden å tro man vinner. Her er en video av en match som spilles 2v2: Spillet kan spilles fra 1vComputer til 10v10 på kjempe kart! Hei, spiller du daglig der? trenger litt hjelp i starten her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå