Harepuz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hei! Sitter og jobber med min første vaktliste, og det går jo egentlig veldig bra. Saken er den at jeg vil at den skal være praktisk og oversiktlig. Eksempelvis er en vakt satt opp slik: 10 til 18. Er det mulig å regne ut timer utifra to verdier i èn celle, slik at Excel vet at jeg denne dagen jobber i 8 timer? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Står det 10-18 i a1, kan du bruke =VERDI(HØYRE(A1;2))-VERDI(VENSTRE(A1;2)) 1 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Tusen hjertlig takk Den vil dog ikke ignorere fridager som en regel ønsker jeg jo at alle dager skal være med i regnestykket, så dette kan brukes igjen og igjen, men vi må jo ha fri også Endret 18. september 2014 av Harepuz Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ikke putt to verdier inn i en og samme celle. Aldri aldri. Ett regneark består av nærmere 17 milliarder celler. Hvert enkelt levende menneske på jorden kan få tre celler hver, og da har vi ikke engang begynt på Ark2. Med andre ord, det er plass nok. Beste hilsen Harald 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå