Gå til innhold

Firma side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt vanskelig uten noe mer å kommentere enn en navigasjonsbar. Ser da ikke så verst ut. Det server-racket ble litt alene kanskje?

Hvis ikke det var meningen, bør du teste ut sidene i opera :)

Serveren stå litt alene, jeg skal forandre på den tenkte jeg.

Når jeg leste det med Opera måtte jeg stikke inn på far sin pc å sjekke.

Du har rett der, den funker ikke i det helt tatt. Men siden IE er mest bruk så tar jeg det ikke så veldig tungt, kan heller lage en version som støtter Opera senere.

Først og fremst er og få klar hele siden, har deadline i natt klokken 12.

Lenke til kommentar
[quote name='PoleCat' date='27/10/2003 : 21:09'] Du bør endre farge på scrolleren og kjøre den helt opp til navbaren slik at du får vekk det mellomrommet mellom navbar/scroller. [/quote]
Ok, jeg skal få fikset de med en gang, scrollbaren hadde jeg tenk og forandre farge på, men i all forvirringa så glemte jeg det.

Takk skal du ha. :-)
Lenke til kommentar

Liker å leke meg med ting, og nå ble denne siden offer. Brukte bare photoshop og la på en bakgrunn.

Bilde

Synes det "livnet opp" siden litt, men siden den wallpaperen sikkert er copyrightbeskyttet, burde du kanskje ikke bruke den uansett. Kanskje du kan finne en annen? Ellers er det jo ikke noe galt med den slik som du har den nå heller! :yes:

Se på det som et utkast til et forslag! ;)

Lenke til kommentar

Den fonten som er brukt i logoen, synes jeg ikke ser særlig pen ut. Serveren som er med i logoen, er dessuten noe presset oppe i venstre kant.

Og det samme gjelder menyen, den er heller ikke altfor stilfull. Du får nok et bedre resultat, hvis du setter deg inn i alle egenskapene css har.

De stripene rundt innholdet og bakgrunnsfargen innholdet er skrevet på, skulle fortsatt helt ned til kanten av nettleseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...