quarkey Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Har nettopp skrapet sammen en side, jeg ble ganske fornøyd med den. Så trenger jeg litt tilbakemelding fra andre folk. http://home.no.net/quarkey/webc Tar gjerne mot tips! Takk Endret 27. oktober 2003 av quarkey Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Litt vanskelig uten noe mer å kommentere enn en navigasjonsbar. Ser da ikke så verst ut. Det server-racket ble litt alene kanskje? Hvis ikke det var meningen, bør du teste ut sidene i opera Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det var jo pent nok det. Du bør endre farge på scrolleren og kjøre den helt opp til navbaren slik at du får vekk det mellomrommet mellom navbar/scroller. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Litt vanskelig uten noe mer å kommentere enn en navigasjonsbar. Ser da ikke så verst ut. Det server-racket ble litt alene kanskje? Hvis ikke det var meningen, bør du teste ut sidene i opera Serveren stå litt alene, jeg skal forandre på den tenkte jeg. Når jeg leste det med Opera måtte jeg stikke inn på far sin pc å sjekke. Du har rett der, den funker ikke i det helt tatt. Men siden IE er mest bruk så tar jeg det ikke så veldig tungt, kan heller lage en version som støtter Opera senere. Først og fremst er og få klar hele siden, har deadline i natt klokken 12. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 [quote name='PoleCat' date='27/10/2003 : 21:09'] Du bør endre farge på scrolleren og kjøre den helt opp til navbaren slik at du får vekk det mellomrommet mellom navbar/scroller. [/quote] Ok, jeg skal få fikset de med en gang, scrollbaren hadde jeg tenk og forandre farge på, men i all forvirringa så glemte jeg det. Takk skal du ha. :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fin side igrunn, men få mekka noke mouseover greier... som en liten skygge bak teksten elns... Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har tenkt på det, men kommer ikke i gang, må nesten lage alle php tingene ført. Sånn at jeg kommer i havn, men takk for tipsen. Skal notere meg det. Så blir det nok noe hover greier på naven. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Synes banneren var litt i største laget med 50kB. Ikke den verste størrelsen jeg har sett, men tho litt stort. Men siden var veldig fin. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Funker svært lite i Opera. Skal du bruke mapping? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Skal du bruke mapping? Ja, jeg bruker det. Men kommer kanskje til og forandre det til Dreamweaver's "RolloverImage". Hmm, må nok tenke litt når det gjelder den Opera delen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Den funket i MozillaFirebird kan jeg opplyse Koster mellompakken 15000 eller 1500? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Koster mellompakken 15000 eller 1500? Se på siden .. Det står "dette er bare en test tekst". Lenke til kommentar
Hero Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skrives også "alltid" ikke "altid" som på siden Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jo takk. Man kommer ikke unna skriveleifer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Liker å leke meg med ting, og nå ble denne siden offer. Brukte bare photoshop og la på en bakgrunn. Bilde Synes det "livnet opp" siden litt, men siden den wallpaperen sikkert er copyrightbeskyttet, burde du kanskje ikke bruke den uansett. Kanskje du kan finne en annen? Ellers er det jo ikke noe galt med den slik som du har den nå heller! Se på det som et utkast til et forslag! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jo takk.. Så koselig at min side ble offeret. Men det er opp til Webcreation. Det hadde vært fint med et pattern eller en slaks wp bak. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Den fonten som er brukt i logoen, synes jeg ikke ser særlig pen ut. Serveren som er med i logoen, er dessuten noe presset oppe i venstre kant. Og det samme gjelder menyen, den er heller ikke altfor stilfull. Du får nok et bedre resultat, hvis du setter deg inn i alle egenskapene css har. De stripene rundt innholdet og bakgrunnsfargen innholdet er skrevet på, skulle fortsatt helt ned til kanten av nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå