Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva om alle på jorda ble nudister

Fjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kvalmt at noen perverse griser ødelegger for andre på denne måten. Fy fan JEG SPYR! Noen mennesker fortjener ikke å leve. Tenk på barna som så dette! DE ER SKADET FOR LIVET OG DERES USKYLD ER TATT FRA DEM. Jeg blir så sint, så siiiiiiint!!!!!!! Jeg spyr!

Hadde vi skiftet på tradisjonen og lagt til noen år med ny indoktrinering, så hadde vel kommentarer som tullet mitt ovenfor blitt vanlige når situasjonen i videoen hadde oppstått. Morsom video, men det er et alvorlig poeng der.

Lenke til kommentar

Jeg tror få dør av å se ett nakent menneske, de fleste har en formening om hvordan vi ser ut.

Men at det er unødvendig med blotting, for all del. Godt at det er straffbart også.

Viss alle på jorden hadde blitt nudister sånn helt over natten hadde det nok blitt alment akseptert ganske fort også. Men ganske upraktisk på vinterhalvåret.

Lenke til kommentar

Hvordan ville blottere reagere?

Kledd på seg?

Ja, når jeg tenker meg om høres dette veldig fornuftig ut. Jeg tenkte kanskje mest på forvirringen og skuffelsen i overgangsfasen. Men så hadde de vel funnet ut at de kunne trosse normene og kle på seg? Men vi måtte ha hatt harde straffer for folk som kledde på seg i andres påsyn. Jeg er ikke i tvil om om dette hadde vært skadelig å bivåne for dem som hadde blitt opplært til å tro at påkledning og klær var veldig skadelig og skremmende.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...