11ELB Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hei Jeg lurer egentlig bare på om noen vet hva de forskjellige partiene mener om Oslo OL 2022? Og påvirket disse meningene stortingsvalget i 2013? Endret 18. september 2014 av 11ELB Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Dersom du ønsker at vi skal gjøre noe mer til skoleoppgaven din, vennligst skriv det nå. https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=Partiene+om+OL+2022 Lenke til kommentar
11ELB Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Ingen som tvinge dæ til å svare Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det medfører korrekthet. Vi har ytringsfrihet i Norge. Heldigvis har vi ikke ytringstrang, for det er mange sine ytringer som er ganske irrelevante. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Ingen som tvinge dæ til å svare Han er bare litt muggen fordi jeg tok ham i stråmannsargumentasjon tidligere. Arbeiderpartiet, er et parti som sier ja til alt, da de ikke har noen som helst motforestillinger for å bruke andres penger på slike unødvendigheter. SV er i mot, men da bare for å sløse bort på andre ting, samt gjøre befolkningen mer avhengig av det offentlige enn de er i dag. Senterpartiet er i mot OL i 2022, men ønsker å ta penger med makt fra mennesker som er i mot OL i senere tid i stedet for Arbeiderpartiet som ønsker å ta pengene til folk som er sterkt i mot, så fort som mulig. Høyre er et vinglete og prinsippløst parti som da ikke tatt noe standpunkt. FrP er i mot, de mener veier er viktigere. Det ser også ut til at de ønsker en folkeavstemning. DLF er i mot (de er i mot å ta penger fra folk med tvang uansett grunn). På en facebook side står det at Høyre, Venstre og AP er villige til å overkjøre et flertall i mot OL. (På Høyres egne sider, står det det jeg sa først). Venstre er sterke tilhengere av OL, som norges "eneste liberalistiske parti" som de selv har beskrevet seg selv som (De må ha ignorert Det liberale folkepartiet, som da i realiteten er et liberalistisk parti, ikke bare i navnet). KrF er selvsagt for alt som flertallet er i mot. Rødt er i mot da de mener at OL er en lek for eliten. Selvsagt... Var jo bare eliten som var på OL i 94 må vite. Men det holder ikke at de er i mot OL når de vil ødelegge norges økonomi totalt om de får det som de vil og gjøre Norge om til en totalitær kommunist-stat. Demokratene? De er i mot... De kristne har ingen politikk om det, så vidt jeg veit. Kort oppsummert: AP, Venstre, KrF (og kanskje Høyre) er for OL 2022. DLF, FrP, Rødt, SV, SP, Demokratene, er mot OL 2022. Endret 21. september 2014 av turbonello 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har til dagsdato ikke annerkjent eller lagt ut en stråmann. At du anser at jeg har gjor det her eller andre steder skal du naturligvis få gjøre. Men kjære deg, det er ett forum som jeg benytter for å slå i hjel noe tid nå og da, jeg blir ikke sur av at en minoritetsgruppe finner glede i ett utsagn jeg har :-) Det jeg da skal si meg litt lei av er at du fortsatt velger å fortelle meg om mitt humør og meninger, men jeg får vell bare la det gå. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg svarte slik jeg gjorde fordi han i ett annet innlegg sa at dette var en skoleoppgave. Jeg er prinsippielt i mot at forumet løser andre sine skoleoppgaver. Akkurat som jeg er i mot hvordan du tilsynelatende har mer kontroll på mitt liv, meninger, humør og ikke minst habilitet enn det jeg har selv. Igjen, så syns jeg du burde holde deg for god å bruke en hver anledning til å prøve å angripe person. Det er veldig lite byggende for din karakter, som etter dine sedvanlige utbrudd for seg en knekk. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 For å si det som de sa det på en labgjennomgang på Blindern forleden: "Det er ingen som nekter dere å levere labrapporter tilhørende studenter som tok kurset for to-tre år siden. Med på kjøpet får dere da det strålende resultat at dere ikke har lært noen verdens ting."Forøvrig er det mer tullpreik enn topic-snakk her... Mulig en mod burde ta en runde med støvsugeren. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Joda. Sant nok! Men han har ikke sagt noe om at det er leksehjelp. Kan jo være at han bare spurte? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Joda. Sant nok! :)Men han har ikke sagt noe om at det er leksehjelp. Sånn bortsett fra at det ligger i Skole og leksehjelp-kategorien, mener du? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå