per2002 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hei. Akkurat oppgradert PC'en med nytt MB, CPU og RAM. Gått for et MB fra MSI (MSI B85M-E33) med en i5 4570T (2,9 ghz med intel HD graphics 4600). I tillegg 2 x 4 gb RAM ( Corsair XMS3 - DIMM 240-pin 8GB 1600MHz CL9). Prøvde meg på en sleip en som så ut til å funke som en drøm: Ikke reinstallere windows, men bare koble til SSD og se hva som skjer. Virka lenge som det skulle gå fint, men får nå en feil på grafikken som nevnt i tittel. Helt i villrede her jeg sitter. Noen som kan hjelpe/peke meg i riktig retning? Helst uten en reinstall av windows... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Å ikke reinstallere Windows er jo å be om problemer... Hva med å prøve å avinstallere de gamle VGA-drivere og installere VGA-driver for det nye hovedkortet? Eller bare prøve å installere de nye... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Om du har byttet hovedkort og såpass mange komponenter så vil dette skape mye problemer. Sender tråden til Windows kategorien da den passer bedre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå