Toketorp Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Høst i Drammensmarka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Enkel og grei komp med fint lys og skarphet som gir bl.a. gode farger og detaljer i høstmyra. Kanskje litt mye himmel. Jeg ville kutta i topp så jeg sto igjen med noe sånt som 3 mm over den høyeste skya til høyre i bildet. Da senker du for det første betrakters blikk samtidig som at du får kanskje et mer spennende format på bildet. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Takk for kommentar. På bakrunn av tidligere kommentarer fra deg på andre bilder har jeg allerede kuttet en del i venstre kant for å få bort det meste av buskaset nede i hjørnet (prøver å lære av kommentarene), men tok ikke alt da jeg ønsket å beholde hele vannspeilet. Ser at et kutt i toppen også gjør bildet bedre. Lenke til kommentar
Tibor Vari Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hei ! Jeg vil spørre om vi (IF Sturla) kunne bruke bildet på nettsiden av en orienteringsløp. hilsen Tibor Lenke til kommentar
Tibor Vari Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Høst i Drammensmarka Se bildet Hei ! Jeg vil spørre om vi (IF Sturla) kunne bruke bildet på nettsiden av en orienteringsløp. hilsen Tibor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg