Gå til innhold

Slettes stengte tråder fullstendig?

Anbefalte innlegg

Svarte på en tråd hvor trådskriver berømmet piratvirksomhet på spill. Jeg skrev "farvel" og meldte fra til moderator. Da jeg nå lurte på hva som var skjedd, fant jeg ikke igjen tråden? Er denne slettet og fjernet av moderator? Før kom det bare frem en hengelås som indikerte at den var stengt, samt at det ikke var mulig å skrive i tråden lenger. Jeg bare lurer :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan godt være at den ble slettet - vi gjør det fra tid til annen når det er snakk om tråder som er på en avansert blåbærtur i forhold til reglene. Det kan også være at den posten du sikter til ikke ble med i første "flyttelass". I såfall dukker den nok opp.

Lenke til kommentar
Det kan godt være at den ble slettet - vi gjør det fra tid til annen når det er snakk om tråder som er på en avansert blåbærtur i forhold til reglene. Det kan også være at den posten du sikter til ikke ble med i første "flyttelass". I såfall dukker den nok opp.

aha! det var det som skjedde med den tråden som en hvis person la en "ufin" link til. Syns dere kan også se litt på hva som er i tråden fra før, er det en bra tråd er det ingen grunn til å slette den på grunn av at noen gjør noe som er i mot rettningslinjene, men den tråden jeg sikter til var vel sklidd litt utav topic også :gretten:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...