Weeb91 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hei, har anskaffet meg PS4 (limited hvit utgave) Lurte på hva slags coop spill som er tilgjengelig for øyeblikket? For øyeblikket har jeg kjøpt inFamous Second son, BF4, Destiny, Trials Fusion og Minecraft. Ser litt inn på The Last of Us Remastered, men lurer på om det er coop på det? vet det er online multiplayer, men er på utkikk etter spill jeg kan spille sammen med kompisser i stua sammen, splitscreen. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er ikke lokal co-op i Destiny, The Last of Us, InFamous eller BF4. Jeg vil anbefale Rayman Legends på det absolutt varmeste. Det er et helt untrolig vellagd og underholdende spill, både alene og sammen med venner. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Vil anbefale deg å kjøpe spill fra US PSN Store. Billigere Endret 8. oktober 2014 av winmedi Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Towerfall: A scensioner veldig gøy og spille med kompiser. Er ikke mye til historie eller lignende da, barre enkel morro. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Kjøpte COD ghost, og spiller en del minecraft, men må jeg ha ekstra bruker og PSN konto for hver ekstra spiller? Virket sånn når jeg prøvde i helga.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Nei, er barre til og koble til som gjest når du starter en ny kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå