Gå til innhold

[Løst] Hvordan skru av at iPad ringer når iPhone mottar en samtale (iOS 8)?

fotonisse

Anbefalte innlegg

Har oppdatert til iOS8 på husstandens iPhoner og iPader, og for kone og barn så har også iPaden begynt å ringe samtidig med iPhonen etter at det ble oppgradert til iOS. Det gjør det fullt mulig å besvare samtalen også med iPaden, men dette er en funksjon samtlige her i huset misliker. Hittil så har løsningen vært å slå av iCloud på iPaden, men da mister en jo andre muligheter som samkjøring av kalendere, kontakter, bilder etc.

Er det noen som vet hvordan en kan slå av muligheten til å besvare samtaler på iPaden?

Det er heller ingen telefon innstilling på iPadene, for de er uten mulighet for å sette inn sim-kort i, og da er det jo heller ingen telefoninnstilling å finne på iPadene......

Heller var det ingen mulighet (så langt jeg kan forstår) å slå av den muligheten i iCloud på hverken iPad eller iPhonen så langt jeg har sett.......

Har vært en iPhone og iPad (Apple) fan i mange år nå, men denne muligheten her ønsker jeg virkelig ikke å ha, ikke vet jeg hvordan jeg får den bort fra dem heller.

Dette trenger jeg rett og slett litt hjelp til, om det i det hele tatt er mulig å deaktivere den da???

Begynner jo virkelig å sette mer og mer pris på Android (og Samsung for min del) jeg nå, greit med frihet til å velge har blitt mer og mer satt pris på.

Det kan en jo egentlig ikke tro etter mine første innlegg her inne, men men, greit at en har frihet til å velge sine favoritter da, hehe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...