Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Satan for en redning! (selv om det var offside) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Lloris er et beist av en målvakt! Enkelt og greit! Stambouli kan bli meget god for oss, gode langpasninger og er komfortabel med ballen i beina, skal mye til for at han mister den. Endret 18. september 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og den vendingen på midten rett etter han vant en duell var nydelig. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Stambouli er så langt kampens høydepunkt for meg. Han blir god å ha på midten til Tottenham Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Partizanfansen kan godt slutte med å kaste knallskudd inn på løpebanen … Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Stambouli er så langt kampens høydepunkt for meg. Han blir god å ha på midten til Tottenham Absolutt en godkjent debut, selv om han var litt uryddig i pasningsspillet innimellom. Liker også det jeg ser av Fazio så langt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det der var jo soleklar offside. Mange gale avgjørelser av linjedommer og måldommer på vår side nå, håper ikke det skjer noe kontroversielt mot oss her nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 COYS!!! Ta nå og drep denne kampen. Partizan-spillerne virker slitne nå. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Klarer ikke å ta grep eller skape noe Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Faen for en latterlig type han der spissen på Partizan … Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Helt greit resultat. Eneste engelske lag som tar poeng på bortebane i Europa denne uka Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Helt greit resultat. Eneste engelske lag som tar poeng på bortebane i Europa denne uka Likevel litt skuffa. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Tja, litt jeg også men synes vi spiller ganske solid nok en gang. Det skorter på det offensive men det får spillerne ta på sin kappe. Vi prøvde tydelig to forskjellige tilnærminger i de to omgangene men Partizan var solide bakover samtidig som vi setter vår offensive lit til spillere som Kane (som dessverre skuffet veldig) og Townsend … Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 https://vine.co/v/OWX6q3j9pO5 Vendinga til Stambouli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå