joapp Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei! Min bror har problem med sin internetuppkoppling. Han kan inte surfa på nettet eller logga på messenger, men han kan lasta hem filer från soulseek och kazaa. Har någon varit med om detta problem? Vad kan det bero på? Han har bredbandstillkoppling. Johan Lenke til kommentar
robgar Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Høres ut som om det er internett instilingene som ikke er som de skal. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Internett er en merkelig greie.. jeg hadde nesten samme problem.. kom ikke ut på nettet, så mens jeg leita etter feilen innstallerte jeg Norman Antivirus som fór rett ut på nettet.. etter det har internett fungert .. jeg vet ikke hva den gjorde engang Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Sjekk om proxy står på. Det skal den (normalt) ikke. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hadde akkurat det samme problemet på fredag, kunne laste ned fra Kazaa, men kunne ikke logge meg på msn eller surfe på nettet. Vet ikke helt hva det var, men jeg vente til Lørdag og prøvde da, og da funket alt som det skulle. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 DNS problemer muligens.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå